انواع قطعات لیفتراک:

تعریف قطعات لیفتراک و ماشین لیفتراک:

برای آشنایی با قطعات لیفتراک ابتدا در مورد ماشین لیفتراک توضیحاتی را ارائه می‌دهیم. امروزه در مشاغل صنعتی مختلف برای جابجایی انواع و اقسام محصولات تولیدی که در کارگاه ها و کارخانه ها تولید می شود نیاز به یک ماشین یا حامل می باشد که بتواند انواع بارها با سایزهای متفاوتی را جابجا کند. خود این دستگاه ها نیز دارای سایز های متفاوتی می باشند و برای محصولات مختلف انواع متفاوتی از آن ها استفاده می شود. این دستگاه می ‌تواند با بلند کردن اجسام و جابجا کردن آن ها در انبار ها و کارخانه ها، فعالیت بسیار زیادی داشته باشند و کار نیرو های انسانی را به میزان بسیار زیادی کاهش دهند. این دستگاه همچنین دارای انواع مختلفی هستند که می ‌توانند منبع انرژی متفاوتی داشته باشند که از آن ها می توان به منابع فسیلی گاز و یا برق اشاره نمود. ماشین لیفتراک به علت این که همیشه فشار های زیادی را متحمل می ‌شود که این فشار ناشی از اجسام بسیار سنگین می باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در قطعات لیفتراک شود که همین موضوع نیز مسبب مشکلاتی است که در این ماشین پیش می آید و بعد از این مشکلات، تنها چاره رفع اشکال، تعویض قطعات لیفتراک می باشد. برای خرید انواع قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

بهتر است برای تعویض قطعه های لیفتراک از انواعی از آن ها استفاده کرد که دارای مرغوب ترین جنس باشند و همچنین از گارانتی و یا ضمانت نامه برخوردار باشند. زیرا با نامرغوب بودن جنس این قطعات، علاوه بر ناکارآمد بودن قطعه و دستگاه مورد نظر، باعث می شود نقص در ماشین به وجود بیاید و همچنین هزینه استهلاک این ماشین ها به صورت چشمگیری بالا برود. می‌ توان از اجزای کلی یک لیفتراک به دکل لیفتراک و همچنین شاخک لیفتراک اشاره نمود، که البته همانطور که در متن بالا گفته شد قطعات نام برده می توانند دارای سایز های متفاوت و انواع متفاوتی باشند.

خرید و فروش انواع قطعات لیفتراک:

همانطور که گفته شد با توجه به مهم بودن کاربردی که ماشین های لیفتراک در مراکز صنعتی مختلف دارند باید برای این که هزینه های مربوط به این ماشین ها کاهش پیدا کند، از قطعات مرغوبی استفاده کرد که بتواند تعداد تعمیرات و یا تعویض قطعات را کاهش دهد. از قطعاتی که می ‌توان برای لیفتراک ها نام برد پمپ انژکتور، قطعه های مربوط به برق و گیربکسی، قطعات هیدرولیکی، قطعه‌ های زیربندی، قطعات فیلتری و بسیاری از قطعات دیگر می باشد. که همگی آنها باید به نوعی از بهترین جنس موجود در بازار تهیه شوند. برای این که بتوانید به خرید یک قطعه مناسب بپردازید، علاوه بر آن توجه به انواع مدل آن ها، باید به برند مورد نظر توجه کنید. زیرا شرکت های تولید کننده معتبر کم پیش می آید که قطعه نامرغوبی را تولید کنند. همچنین از نکات مهم دیگر گارانتی این قطعات می باشد و قطعه مورد نظر حتماً باید دارای ضمانت نامه مبنی بر کیفیت بالای دستگاه و یا قطعه باشد. برای اطلاع از قیمت قطعات لیفتراک هایستر به سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید. 

از نظر قیمت نیز با توجه به واردات این قطعات و همچنین تحریم هایی که علیه کشور در حال انجام است، ممکن است قیمت ها کمی بالا به نظر برسد ولی خرید یک قطعه با کیفیت، ارزش پرداختن پول زیاد را خواهد داشت. از موارد مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد مراکز فروش قطعات مربوطه می‌ باشد که باید علاوه بر معتبر بودن قطعه سعی شود به مرکزی مراجعه شود که دارای نمایندگی قطعه مورد نظر باشد. زیرا نمایندگی ها قطعه اورجینال و با کیفیت را در اختیار شما خواهند گذاشت. علاوه بر این ها می ‌توان برای خرید قطعات لیفتراک به صورت حضوری به نمایندگی ها و یا مراکز فروش معتبر مراجعه نموده و یا این که به صورت اینترنتی در سایت هایی که انواع این قطعات را به فروش می گذارند، سفارش را انجام داده و آن ها را در اسرع وقت و همچنین به صورت غیر حضوری دریافت نمایید.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 814
نمایش همه
علاقه مندی ها ()