شرکت تولید کننده قطعات لودر کوماتسو:

لودر ها از دستگاه ‌هایی هستند که در صنعت کاربرد بسیار زیادی خواهند داشت. از کاربرد آن ها می توان به صنایع ساختمان سازی، راه و جاده سازی اشاره نمود. یکی از بهترین برند هایی که در بین لودر ها وجود دارد برند کوماتسو می باشد که دلیل آن دارا بودن قطعات لودر کوماتسوی بسیار با کیفیتی است که باعث شده است این لودر ها خریداران بسیار زیادی را داشته باشند. در واقع شرکت تولید کننده لودر کوماتسو در ژاپن قرار دارد و این شرکت علاوه بر تولید این لودر ها و توزیع آن ها به تولید قطعه های لودر کوماتسو و و توزیع آن در سراسر دنیا می پردازد. این شرکت همانطور که در تولید لودر های مربوط به خودرو تنوع بسیار بالایی را لحاظ می ‌کند، این تنوع در قطعات لودر کوماتسو نیز وجود دارد. ماشین های سنگین به همان اندازه که قدرتمند می باشند، به دلیل انجام فعالیت هایی که فوق العاده سنگین بوده، زودتر از خودرو ها و دستگاه های دیگر دچار فرسودگی خواهند شد و قطعات آن ها نیز دچار عیب هایی می شود که چاره آن ها تعویض قطعات مربوط به لودر می باشد.

لودر کوماتسو نیز از این قاعده مستثنی نیست و به تعویض قطعات مربوط به خود نیاز دارد. که البته این قطعات را می ‌توان در بازار های مربوط به فروش قطعات لودر کوماتسو به همراه قطعات لوازم یدکی این لودرها یافت. نکته مهم این است که برای خرید این قطعات باید گارانتی و یا ضمانت نامه مربوط به آن قطعات دریافت شده، تا نسبت به خرید خود اطمینان خاطر داشته باشید. زیرا قطعاتی که  تقلبی می باشند می ‌توانند آسیب های جبران ناپذیر را به لودر وارد نمایند. با وجود تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد واردات این قطعات با مشکل روبرو شده و قطعات اصلی به میزان بسیار کمی در کشور وجود دارد که البته نمایندگی های مربوط به این قطعات هستند که وارد کننده قطعات لودر کوماتسو اصلی می باشند.

خرید و فروش انواع قطعات لودر کوماتسو:

شرکت تولید کننده  لودر کوماتسو و قطعات لودر کوماتسو در یکی از شهرهای ژاپن قرار دارد که با استفاده از متریال بسیار با کیفیت اقدام به تولید انواع ماشین آلات سنگین مانند بولدوزر، بیل مکانیکی، گریدر، دامپ تراک، غلطک لودر و غیره می کند و رتبه دوم را در تولید ماشین آلات سنگین در کل دنیا خواهد داشت. قطعات لودر کوماتسو تنوع بسیار بالایی دارند که بر حسب نوع لودر این قطعات نیز دارای تنوع می باشند. از این قطعات می توان به قطعه لودر کوماتسوی مدل w90 اشاره نمود. همچنین قطعات و لوازم  یدکی لودر کوماتسو مدل w120، w420-1، w420-3، w470-1، w470-3، w600-1 و w600-3 از قطعاتی هستند که توسط این شرکت به تولید می رسند. این شرکت به تولید قطعات بسیار با کیفیتی می پردازد که در صورت استفاده از آن ها، هزینه استهلاک لودر و یا ماشین های سنگین دیگر را به میزان بسیار قابل توجهی کاهش خواهند داد. برای اطلاع از قیمت قطعات لودر  به سایت مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه نمایید. 

جنس قطعات تقلبی لودر کوماتسو از اجناس نامرغوب بوده و همانطور که گفته شد می تواند به لودر کوماتسو آسیب برساند. ولی قطعات اصلی آن از آلیاژهای بسیار مرغوب تولید می شود که استفاده از آن ها در این لودر ها می تواند هزینه تعویض های دیگر این قطعات را به مقدار بسیار قابل توجهی کاهش بدهد. علاوه بر نکات گفته شده در مورد خرید قطعه‌ های لودر کوماتسو باید بدانید که قطعه‌ های لودر کوماتسو را علاوه بر خرید حضوری از مراکز فروش این قطعات که جزء نمایندگی های قطعات اصلی می باشند و در سراسر کشور مراکز متعددی از آن ها وجود دارد، می‌ توان به صورت غیر حضوری از مراکز فروش اینترنتی قطعه‌ های لودر کوماتسو خریداری نمود. قیمت خرید این قطعات می تواند دارای نوسانات بسیار زیادی باشد که ناشی از بالا رفتن قیمت دلار می باشد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
3 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()