قطعات بیل مکانیکی شامل چه مواردی هستند؟

بیل های مکانیکی در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند و در فعالیت های عمرانی و برون شهری و داخل شهری به مراتب استفاده خواهند شد. این دستگاه شامل لوازم و قطعات بیل مکانیکی بسیار زیادی است که وجود هر یک از آن ها برای این دستگاه ضروری و لازم می باشد. در ادامه قسمت های اصلی قطعات بیل مکانیکی را به صورت مختصری بررسی خواهیم کرد. یکی از مهمترین و بارزترین قسمت های یک بیل مکانیکی اتاقکی است که فرد هدایت کننده این دستگاه در آن خواهد نشست. نام دیگر این اتاقک کابین می باشد. در اصل می ‌توان گفت دستگاه بیل مکانیکی دارای یک قسمت گردان می باشد که شامل اتاقک یا همان کابین و بازوی بیل مکانیکی است. هر دوی این قطعات روی قسمت گردان قرار دارند که این قسمت با گردش خود می‌ تواند انواع جهات را قابل دسترسی قرار داده و اینگونه قابلیت دستگاه به مراتب بسیار بیشتر خواهد شد. نام دیگر قسمت گردان، دنده گردان می باشد. برای خرید قطعات بیل مکانیکی از طریق لینک اقدام نمایید. 

به طور کلی از نظر چرخ های بیل مکانیکی، دو نوع بیل مکانیکی وجود دارد. یکی از آن ها دارای چرخ هایی است که از جنس لاستیک می باشند و دیگری دارای چرخی است که زنجیره ای می باشد. این دو نوع باعث می شوند که عملیات های مربوط به این دستگاه ها کاملاً از یکدیگر تفکیک شده و هر کدام مناسب عملیات های جداگانه ای باشند. همچنین هر کدام از این چرخ ها دارای قسمت های مختلفی هستند و قطعات بیل مکانیکی در آن ها کاملا متفاوت می باشد. مثلاً در نوع بیل مکانیکی چرخ زنجیری قطعاتی مانند رولیک غلطکی، سفت کننده زنجیر یا همان زنجیر سفت کن، دنده اسپراکت و قطعات بسیار زیاد دیگری وجود دارد.

سایر قطعات بیل مکانیکی:

نام یکی دیگر از قطعه هایی که در بیل مکانیکی کاربرد بسیار زیادی دارد، باکت می باشد که کاملاً در تماس با سطح زمین قرار دارد. این قسمت مانند یک سطل عمل می کند و می تواند میزان بسیار زیادی از خاک را در عملیات ‌های مختلف در خود جای بدهد. این قسمت توانایی این را دارد که قطعات دیگر را به خود متصل کرده و کارایی های بیشتری را پیدا کند. یکی از قطعاتی که به این قسمت متصل می شود چکش می باشد که می ‌تواند برای عملیات تخریبی که در آن‌ ها استفاده از مواد منفجره مجاز نیست، استفاده نماید. از قطعات دیگری که در سر بیل مکانیکی قرار دارد ویبراتو، قطعه چنگک و ریپر می باشد. بازوی بیل مکانیکی با امکان جا به جایی در جهت های مختلف می تواند عملیات های خود را در هر جهتی انجام بدهد. این بازو به همراه کابین بیل مکانیکی روی قسمت گردان قرار دارد. از دیگر قطعات بیل مکانیکی موتور آن می باشد که از نوع دیزل است و برای فعالیت خود از گازوئیل به عنوان منبع انرژی استفاده می ‌کند. برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی لیبهر به سایت مراجعه کنید.

همچنین می توان گفت برای ایجاد قدرت و نیرو در این دستگاه از چرخه دیزل استفاده می شود. عملکرد موتور این دستگاه به این صورت است که مخلوطی از گازوئیل و هوا با یکدیگر صورت گرفته که البته تراکم آن بسیار بالا می باشد و این تراکم بالا باعث می ‌شود که بدون ایجاد هیچگونه جرقه ای عمل احتراق انجام شده و موتور روشن شود. برای اینکه دستگاه بتواند در عملیات مربوط به حفاری فعالیت کند نیاز به قطعاتی مانند پمپ های هیدرولیکی، قطعه سلکتور و قطعات دیگری دارد. پمپ های هیدرولیکی از قطعات بسیار مهمی در بیل های مکانیکی می باشند که وظیفه دریافت توان ورودی را از طریق موتور دیزلی دستگاه دارند و بعد از این عمل، خروج و تحویل توان هیدرولیکی را انجام خواهند داد. سلکتور به پمپ هیدرولیک متصل است و توان هیدرولیکی را از پمپ هیدرولیک دریافت کرده و آن ها را به جک هایی از نوع هیدرولیکی و همچنین هیدرو موتور ها خواهد داد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()