لوازم یدکی لیفتراک چیست؟

برای بررسی لوازم یدکی لیفتراک باید دانست که لیفتراک چیست؟ چه استفاده ای می توان از آن کرد؟ کاربرد و ویژگی های آن تحت چه عنوانی مطرح می شود. در ادامه به بررسی موارد گفته شده می ‌پردازیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم، نیاز بشر به ماشین آلات بسیار زیاد شده است. یعنی بشر برای انجام دادن کارهای خود از وسایلی استفاده می کند که کارش را سرعت بخشیده و بازدهی بیشتری به کاری که انجام می دهد برای آن داشته باشد. به طور کلی لیفتراک از دسته ماشین ها محسوب می شود. وسیله ای است که برای بالا و پایین بردن از آن استفاده می شود و همچنین می توان از آن برای جابجایی وسایل و موارد مورد نیاز استفاده کرد. به این صورت که در جلوی لیفتراک دو شاخک قرار گرفته است. از این وسیله بیشتر در کارخانه ها استفاده می شود و آن هم به علت جابجا کردن و حمل کردن بارهای سنگین است. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک به سیت مراجعه کنید. 

از این وسیله بیشتر در انبار ها استفاده می کنند. از دیگر موارد کاربردی لیفتراک این است که شاخه های این وسیله می تواند به حد بسیار بالایی بالاتر از خود ماشین و کابین آن بالا برود و می ‌تواند وسایل سنگین و مورد نیاز را تا حد بالایی به راحتی جا به جا کند. اما باید به یک مسئله بسیار مهم توجه داشت و آن هم این است که راننده لیفتراک، یعنی کسی که لیفتراک را هدایت می کند، باید از وزن احتمالی که بار مورد نظر دارد اطلاع کافی را داشته باشد. تا خسارتی به ماشین وارد نشود. به عنوان مثال ممکن است وزن باری که قرار است شاخک های لیفتراک آن را بلند و جابه‌ جا کنند بیشتر از توان آن وسیله باشد و همین امر موجب قیچی شدن شاخه ها و صدمه زدن جبران ‌ناپذیری به دستگاه می شود.

معرفی و مقایسه انواع لوازم یدکی لیفتراک با یکدیگر:

 لیفتراک ها به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول لیفتراک های دستی و بعدی لیفتراک های برقی هستند. لیفتراک های دستی یا بالابر از تجهیزات مورد نیاز و ضروری انبار داری است. از لیفتراک های دستی بیشتر در انبار هایی که بسیار کوچک هستند و محیط‌ هایی که نیازمند جا به جایی در ارتفاع های بلند تر هستند، استفاده می شود. البته این محیط ها، محیط های صنعتی کوچکی هستند که استفاده از این دستگاه کارایی بسیار بالایی برای این مکان ها دارد و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای نسبت به کاری که انجام می دهند دارند. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا به سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کنید. 

دسته بعدی لیفتراک های برقی و یا ماشینی هستند که قیمت آن ها با توجه به برندی که آن را تولید می‌کند و کمپانی های مختلف، متفاوت است. به طور مثال کمپانی های آمریکایی و اروپایی برای تولید لیفتراک قیمت متفاوتی در نظر گرفته اند. همانطور که در بالا ذکر شد لیفتراک های ماشینی و یا برقی لیفتراک هایی هستند که از دو شاخه جلوی برخوردار هستند و می توانند وسایل بسیار سنگین تری را جابجا و حمل و نقل کنند. هر کمپانی و شرکتی که ماشین آلات لیفتراک تولید می کند لوازم یدکی مورد نیاز آن را هم تولید و به بازار عرضه می دارد. کاربرد و کارایی تمامی لوازم یدکی لیفتراک یکسان است و تنها تفاوت آن ها در برند و کمپانی است که این لوازم را تولید و توزیع می کند. به عنوان مثال دوسان، کوماتسو و... همگی یک کار را انجام می دهند و تفاوت اصلی آن ها در قیمت و کیفیت آن ها است. برخی از لوازم و قطعات لیفتراک باید به موقع تعویض شود تا از به وجود آمدن مشکلات بزرگتر جلوگیری شود. تفاوت شرکت ها در کیفیت محصولاتی است که تولید می کنند. کیفیت این گونه تعریف می شود که عمر مفید قطعه مورد نظر چه مدت می باشد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 884
نمایش همه
علاقه مندی ها ()