قطعات بیل مکانیکی های مختلف:

انواع بیل مکانیکی و قطعات بیل مکانیکی مربوط به آن ها:

بیل مکانیکی در همه ابعاد دیده می شود ولی می توان با اطمینان گفت که این دستگاه ها کارایی یکسانی داشته ولی در نوع قطعات بیل مکانیکی و نوع برند با یکدیگر تفاوت دارند. بیل های مکانیکی از ابزار هایی هستند که می توان با اضافه نمودن و یا کم کردن قطعاتی از آن ها، بتوان آن ها را به دستگاه های چند کاربره تبدیل نمود. مثلا همه بیل های مکانیکی با نصب چنگک ها، قطعات گراپ، قیچی های فلز بر و سنگ جت می توانند به دستگاه جدیدی تبدیل شوند که علاوه بر کارایی قدیم خود، کاربرد جدیدی پیدا کنند که قبل از این در آن ها نهادینه نشده بود. برای  خرید انواع قطعات بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

علاوه بر این قطعات بیل مکانیکی، می توان از قطعه پاکت صرف نظر کرده و به جای آن چکشی روی دستگاه نصب کرد که کاملا هیدرولیکی بوده و می تواند انواع سنگ ها و دیوار ها را در هم بشکند. پس می توان افزود با داشتن یک دستگاه بیل مکانیکی که البته از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار است، می توان در فعالیت های ساخت و ساز خصوصی و دولتی، و داشتن انواع و اقسام قطعاتی که کاربرد بسیار زیادی دارند، از داشتن ماشین آلات دیگر بی نیاز شده و به داشتن آن اکتفا کرد. بیل های مکانیکی در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تولید شده و ایفای نقش می کنند. نوع چرخ لاستیکی در سطوح شهری بسیار مناسب بوده و نوع چرخ لاستیکی برای فعالیت های سنگین تر و نوع سخت که خارج از شهر می باشند مناسب تر می باشد. صرف نظر از نوع قطعات استفاده شده و نوع چرخ این بیل های مکانیکی، انواع بیل مکانیکی را می توان بر حسب برند تقسیم بندی کرده که به شرح زیر می باشد.

انواع برند های قطعات بیل مکانیکی:

بیل های مکانیکی در سطح دنیا با برند های کوماتسو، هیوندا، ولوو، هپکو، لیبهر، دوسان، هیتاچی، زوم لاین، کیس، کوبلکو، کاتر پیلار، سانوارد و هیدرومک و مدل های متفرقه دیگر تولید می شوند. هر کدام از این برند ها دارای ویژگی ها، معایب و مزایایی می باشد. این برند های نام برده شده که توسط کارخانه های مختلفی ساخته شده اند، توسط کارخانه سازنده پشتیبانی شده و انواع قطعات آن ها توسط نمایندگی های فروش، به دست خریداران خواهد رسید تا هر کدام بتوانند به تهیه قطعه مورد نظر بپردازند. البته برای خرید آن ها باید به مراکز اصلی نمایندگی مراجعه کرده و مناسب ترین قطعه را خریداری نمایید‌. از قطعاتی که در همه بیل مکانیکی ها به صورت یدکی به فروش می رسند می توان به قسمت گردان اشاره نمود که در آن کابین و بازو قرار خواهند گرفت و محل هدایت کل ماشین است و به آن دنده گردان نیز گفته می شود. چرخ های بیل مکانیکی در دو نوع زنجیری و لاستیکی می باشند که در زنجیری قطعاتی مانند غلطکی یا آیدلر، دنده اسپراکت، زنجیر سفت کن و... وجود دارد. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو  به سایت مراجعه کنید. 

نام قطعه دیگر در بیل های مکانیکی، سر بیل می باشد و همانطور که از نام آن پیدا است که در قسمت جلویی بیل قرار داشته و وظیفه خاصی را به عهده خواهند داشت. نام دیگر قطعاتی که در بیل مکانیکی موجود است جام می باشد. این قطعه برای تسریع و راحتی در عمل تخلیه به شکل جام طراحی شده است و معمولا عرض آن بین ۷۰ تا ۱۲۰ سانتی متر می باشد. بیل های مکانیکی برای فعالیت های خود از سوخت گازوئیل به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند و نوع موتوری که در آن ها به کار رفته است دیزلی می باشد. بازوی به کار رفته شده در بیل مکانیکی دارای چندین مفصل در ساختار خود می باشد که باعث می شود بتوان در جهت های مختلفی بتوان توسط بازو اعمال مختلف را انجام داد. استیک و دکل از اجزای اصلی این دستگاه به شمار می روند. برای تهیه، تعمیر و یا تعویض هر کدام از این قطعات بیل مکانیکی و اجزای دیگری که برای بیل مکانیکی لازم است باید به مراکز معتبر مراجعه نمود.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()