لیفتراک یکی از ماشین هایی است که برای جابجایی کالا ها از آن استفاده می شود. این ماشین به دلیل این که بسیار کاربردی است و توانسته جابجایی ها را سرعت ببخشد و بتوان به راحتی جابجایی محصولات را انجام داد. از لیفتراک ها در انبار ها و کارگاه ها استفاده می شود. این ماشین توانسته کمک بزرگی به انبار داران نماید و بتوان با استفاده از کمترین نیرو این کار را انجام داد. با استفاده از لیفتراک ها می توانیم به کار ها سهولت ببخشیم. قطعات لیفتراک باید بسیار مقاوم باشند تا بتوانند توان جابجایی اجسام سنگین را داشته باشند. میزان بارگیری در لیفتراک ها توسط کارخانه ی تولید کننده معین شده و بر روی پاک مشخصات لیفتراک ثبت می شود. برای خرید انواع قطعات لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

لیفتراک های فورک

این نوع از لیفتراک ها از انواع رایج لیفتراک ها می باشند. فورک لیفتراک های کانتربالانس بدون بازوی نگه دارنده بوده و در انواع مختلفی از جهت مصرف انرژی های برق، گاز، دیزل وجود دارند. برخی از انواع این لیفتراک ها دارای سه چرخ می باشند. این لیفتراک ها سرعت بسیار خوبی دارند و برای مکان هایی که بارگیری در داخل  خارج از مرکز وجود دارد بسیار مناسب می باشند.

لیفتراک های برقی

لیفتراک های برقی بدون دود بوده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. یکی از مزیت های بسیار خوب این نوع از لیفتراک ها نداشتن صدا می باشد. یکی از قطعات اصلی لیفتراک در لیفتراک های برقی باتری می باشد. باتری که درون این نوع از لیفتراک ها وجود دارد می تواند به عنوان وزنه تعادل باشد. باتری در مقایسه با سوخت گاز یا دیزل ارزان تر بوده و به صرفه تر است. این لیفتراک ها کارکرد راحت تری نسبت به سایر لیفتراک ها دارند زیرا این لیفتراک ها از نظر قطعات لیفتراک مختصر تر بوده و دارای یک گاز و ترمز می باشد. همچنین هزینه ی نگهداری لیفتراک های برقی بسیار مناسب تر نسبت به لیفتراک های دیزلی و گازی می باشد و همین امر موجب توجه بسیاری از افراد به این لیفتراک ها شده است. یکی از معایب لیفتراک های برقی این است که زمانی که باتری شارژ می شود نمی توانید از آن استفاده کنید. همچنین این لیفتراک ها می توانند بر روی سطح هموار بدون شیب حرکت کنند و در صورتی که در سطح های دارای شیب حرکت کنند شارژ باتری آن ها در کوتاه مدت تمام می شود.

بلوک گیر از کاربردی ترین قطعات لیفتراک

لیفتراک ها ماشین هایی هستند که می توان انواع قطعات لیفتراک اضافی را بر روی آن نصب کرد که آن را تبدیل به یک ماشین حمل پر کاربرد کرده است. بلوک گیر از قطعات فرعی لیفتراک می باشد که همین طور که از نامش مشخص است برای جابجایی و حمل بلوک ها ز آن استفاده می شود. جابجایی بلوک ها کار بسیار دشواری بوده همین طور اگر در پروژه های بزرگ بخواهیم بلوک ها را جابجا کنیم باید از ماشینی مناسب کمک بگیریم. بنابراین لیفتراک با استفاده از بلوگ گیر می تواند با استفاده از بازو هایی که با فشار در کنار بلوک ها قرار می گیرد بار را جابجا نماید. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند به سایت مراجعه نمایید. 

فروشگاه های عرضه کننده ی قطعات لیفتراک انواع این قطعات را در برند های مختلف به مشتریان ارائه می دهند اما با توجه به وجود محصولات تقلبی در بازار در خرید این قطعات باید بسیار دقت نمود تا محصولات تقلبی را به جای اصلی خریداری نکنیم. به همین منظور باید از فردی آگاه در این زمینه کمک بگیریم. فروشگاه های معتبر محصولات اورجینال را با قیمت بسیار مناسب به ما ارائه می دهند. فروشگاه پیشرو تراک محصولات باکیفیت و ارزان قیمتی را به دست مشتریانش می رساند.

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425 

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

 فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()