لیفتراک یکی از ماشین های راهسازی است که این ماشین بسیار سودمند در انبار داری ها و پروژه های کاری می باشد. لیفتراک ماشینی برای حمل کالا ها می باشد. از لیفتراک می توان حمل کالا ها را در کارگاه ها انجام داد. یکی از مزیت های لیفتراک حجم کم آن است که می توان در مکان های کوچک و کارگاهی نیز از آن استفاده کرد. لیفتراک از لوازم یدکی لیفتراک بسیار مقاوم تشکیل شده است تا بتواند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. برای خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

لیفتراک ها در انواع مختلفی وجود دارند که عبارتند از لیفتراک های برقی و لیفتراک های دیزلی و لیفتراک بنزینی و یا لیفتراک بنزینی- گازی که دوگانه سوز می باشد.

ظرفیت لیفتراک ها توسط شرکت سازنده معین می شود که بر روی پلاک مشخصات درج شده است و شما باید در آن همان وزن بارگیری را انجام دهید. برای کارکرد بهتر این ماشین باید از لوازم خوب و باکیفیت استفاده شود . امروزه متاسفانه لوازم یدکی لیفتراک در نمونه های تقلبی به بازار آمده اند که استفاده از این قطعات می تواند به لیفتراک صدمه وارد کند. این لوازم به عنوان لوازم یدکی لیفتراک اصلی با قیمت ارزان تر به فروش می رسد و برخی از افراد از روی نا آگاهی آن را خریداری می کنند. اما باید توجه داشته باشید که ارزانی این قطعات بی دلیل نبوده و این قطعات فیک می باشند. همچنین گرانی لوازم یدکی لیفتراک نیز دلیل بر کیفیت بالای آن نمی باشد بنابراین شما باید در خریدتان آشنایی های لازم را با این محصول داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. اگر شما اطلاعات کافی ندارید می توانید از فردی آگاه در زمینه سوال کنید. شما می توانید قطعات اصلی را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

لیفتراک دیزلی

لیفتراک دیزلی نوعی از لیفتراک ها می باشد که از نظر لوازم یدکی لیفتراک مقداری متفاوت با سایر لیفتراک ها می باشد. این لیفتراک با استفاده از سوخت دیزل کار می کند. از این نوع لیفتراک در حمل بار در کارگاه ها استفاده می شود. لیفتراک های دیزلی دارای سرعت بالایی می باشند و قدرت بالایی در حمل اجسام دارند. انواع لیفتراک های دیزلی با توجه به قدرت بدنه و لوازم یدکی لیفتراک موجود ، دارای وزن گیری در وزن های 1/5، 2، 2/5، 3 می باشد. این نوع از لیفتراک دارای قابلیت های بالایی بوده و داخل کابین بزرگ می باشد. با استفاده از لیفتراک دیزلی می توانیم بار بیشتری را جابجا کنیم. یکی از مزایای این لیفتراک داشتن لوازم یدکی لیفتراک کمی متفاوت تر می باشد ، این نوع لیفتراک دارای دکلی است که تا 6 متر قابلیت بالا رفتن دارد که در شرایط خاص می تواند بسیار مورد ساتفاده قرار گیرد . برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

یکی از مزیت های لوازم یدی لیفتراک ، سیستم هشدار دهنده ی آن است که در مواقع نیاز به تعمیر فعال می گردد تا در اسرع وقت شما نسبت به تعمیرات اقدام نمایید در نهایت از به وجود آمدن خرج های اضافه جلوگیری می شود.

خریداری لوازم یدکی لیفتراک باکیفیت می تواند نیاز لیفتراک شما را به قطعات تا مدت زیادی رفع نماید اما محصولات بی کیفیت دارای دوام کمی هستند و به سرعت می شکنند، بنابراین شما مجبور به خرید دوباره ی قطعات و باید مجدد نصب آن را انجام دهید و همین طور این لوازم بی کیفیت می تواند به سایر قطعات نیز صدمه وارد نماید.

فروشگاه پیشرو تراک یکی از فروشگاه های معتبر و بزرگ در زمینه ی فروش لوازم یدکی لیفتراک می باشد. این فروشگاه محصولات اورجینال را با بهترین کیفیت به دست مشتریانش می رساند. برای خرید می توانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.  

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()