پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو  D155حائز اهمیت می باشد و نقش مهمی را در ماشین آلات بلدوزر بر عهده دارند. با توجه به تعدد پمپ های هیدرولیکی، می توان مشخص کرد که نقش این پمپ ها در عملکرد ماشین حیاتی می باشد. در ابتدا کاربرد پمپ های هیدرولیکی در ابتدای سیلندر موتور قرار گرفته می شد و در واقع وظیفۀ رساندن روغن را به داخل موتور انجام می داد و به صورت 2 دنده ای، 4 بوش و 2 پیمی طراحی شده بودند. لیکن با ساخت سری اول این ماشین آلات سنگین کوماتسو، باعث شد ارتقاء عملکرد سیستم موتوری بلدوزر را شاهد باشند. در نتیجه نوع و تعدد پمپ های هیدرولیکی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرد و بدین وسیله دبی و فشار به قطعات یدکی درگیر نسبت به گذشته ارتقاء نمود. کاربرد ویژۀ پمپ هیدرولیک در ماشین آلات سنگین کوماتسو در جهت کاربری های صنعتی و همچنین کشاورزی می باشد. با خرید انواع پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو D155  می توان بستر مناسبی را برای تبدیل نیروی موتورهای احتراقی به انروژی هیدرولیکی ایجاد نمود. تنوع پمپ های هیدرولیکی که در ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار گرفته اند، بسیار می باشد که زمینۀ افزایش نیروی محرکۀ ماشین به کار برده می شوند.

فروش انواع پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو  D155

فروش انواع پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو  D155صورت می پذیرد به این دلیل که برخی از مواقع پمپ های هیدرولیکی این مدل بلدوزر با مشکل روبرو می شود. به همین منظور برای بر طرف کردن مشکلات فنی، نیاز به تعویض پمپ های هیدرولیکی مستهلک و فرسوده می باشد تا عملکرد ماشین بلدوزر کوماتسو به حالت اولیۀ خود بازگردد. طراحی ظاهری بلدوزر به نحوی است که برای تسطیح سطوح ناهموار به کار برده می شوند و باید فشار زیادی را در برای شرایط محیطی تحمل کند. استفاده از پمپ های هیدرولیکی در طراحی بلدوزر کوماتسو موجب عملکرد بهتری از ماشین شده است. عملکرد پمپ های هیدرولیک به نحوی است که در مدار سیستم داخلی موتور فشار وارد می کند و باعث افزایش سطح انرژی سیال در سیستم ماشین بلدوزر کوماتسو می شود. در واقع با این عملکرد، می توانند اعمال نیروی رانش وارده را به بسته های سیال را بین فضای پوسته پمپ و تیغه های پمپ محبوس نگه دارند. در نهایت موقعیت را برای کاهش حجم بسته ها و افزایش فشار جریان داخل پمپ را بوجود آورند.

خرید پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو  D155

برای خرید پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو  D155می توانید به فروشگاه هایی مراجعه نمائید که در زمینۀ فروش قطعات یدکی و پمپ های هیدرولیک ماشین آلات راهسازی کوماتسو در حال فعالیت می باشند. در نتیجه می توانید قطعات و پمپ های هیدرولیکی که معیوب شده اند را با قطعات اورجینال فابریک جابجا نمائید. ماشین بلدوزر به دلیل نوع طراحی و ساختار قطعات، در حین کار، فشارهای زیادی را باید تحمل کند. در نتیجه ممکن است برخی از سیستم های درگیر با پمپ های هیدرولیک بلدوزر با اختلال روبرو شود. بنابراین نیاز به تعویض آنها می شود تا عملکرد بلدوزر بهتر از گذشته شود. پمپ های هیدرولیکی چرخ دنده ای، پره ای و پیستونی از انواع پمپ هیدرولیکی بلدوزر کوماتسو D155 به کار برده می شوند. برای خرید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو  از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت پمپ های هيدروليک بلدوزر کوماتسو  D155اصل

قیمت پمپ هيدروليک بلدوزر کوماتسو  D155اصل مبتنی بر نوع پمپ هیدرولیکی می باشد. به همین منظور متناسب با مدل پمپ هیدرولیکی، می توانید از مرکز معتبر فروش لوازم یدکی و قطعات هیدرولیکی ماشین آلات سنگین راهسازی کوماتسو، لیست قیمت پمپ های هیدرولیکی بلدوزر کوماتسو  D155را دریافت نمائید. از این رو می توانید در صورت مشاهدۀ هر نوع اختلال در عملکرد پمپ های هیدرولیکی بلدوزر کوماتسو، نسبت به تعویض و یا تعمیر هر کدام از قطعات یدکی پمپ هیدرولیکی و یا قطعات مرتبط رسیدگی نمائید.

شرکت کوماتسو پارت همواره در تلاش است که در ارائه بهترین خدمات به مشتریان، بتواند قطعات یدکی و پمپ های هیدرولیکی ماشین آلات سنگین اورجینال را به فروش می رساند.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()