لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470شامل قطعات الکتریکی و مکانیکی است که با استفاده از آنها، قادر به حرکت انداختن باکت ماشین می باشد. ماشین سنگین راهسازی لودر کوماتسو مدل wa470، علاوه بر امور ساختمانی و عمرانی، برای کار در معادن نیز به کار برده می شوند. به دلیل طراحی ویژه ای که این نوع ماشین سنگین دارد، روزانه در فعالیت های سنگین کاری، فشارهای زیادی را تحمل می کند که موجب استهلاک و فرسودگی برخی از قطعات اصلی و کاربردی این ماشین می شود. در نتیجه ممکن است در عملکرد و حرکت آن اختلال ایجاد شود. در نتیجه نیاز به خرید لوازم برقى لودر کوماتسو wa470  اورجینال می باشد تا بتوانند جایگزین قطعات معیوب ماشین نمایند. به همین منظور راننده همواره در تلاش است، به محض ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه، عیوب دستگاه را مرتفع نمایند و سپس ماشین را روشن نمایند.

فروش لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470

فروش لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470 همانند قطعات یدکی موتوری لودر، عرضه می شوند. در واقع انواع قطعات و لوازم برقی لودر کوماتسو با کیفیت اصل به فروش می رسند تا افرادی که دارای قطعات معیوب مشابه آن می باشند، بتوانند از این موقعیت در جهت بهبود عملکرد لودر استفاده نمایند. سنسورهای موتور لودر، سنسور پمپ انژکتور، پنل کولر لودر، کمپرسور کولر، پوسته کولر، بوبین برقی پمپ هیدرولیک، بویین رگلاتور پمپ هیدرولیک، سیم کشی کامل، دینام، فشنگی، استارت، مین برد، ترموستات و ... بخشی از قطعات برقی لودر کوماتسو wa470 است که در ساختار اصلی لودر طراحی شده اند. هر کدام از این قطعات، کارایی خاصی را انجام می دهند که در نتیجۀ آن شاهد عملکرد بالای این دستگاه می باشیم. در واقع با استفاده از قطعات مستحکم و توانمند، می توان راندمان کاری لودر را ارتقاء بخشید.

کاربرد ماشین آلات سنگین کوماتسو در ایران بسیار متعدد می باشد و به همین منظور خرید و فروش لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470 را در بازار ایران شاهد می باشیم. مشخصات فنی این ماشین به نحوی است که وزن کاری حدود 2 تن را با استفاده از حجم باکت 4 متر مکعب و سرعت جابجایی 31.5 کیلومتر پشتیبانی می کند. ضمن آن دارای قدرت موتور260 اسب بخار با 6 سیلندر می باشد. از نظر ابعاد نیز بزرگ می باشد و دارای بدنه ای مقاوم می باشد. همچنین به دلیل برخورداری از سیتم برق رسانی قوی، امکان تخلیه بار باکت تا حداکثر ارتفاع 3185 میلی متر را دارا می باشد.

خرید لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470 اصل

خرید قطعات برقى لودر کوماتسو  wa470 اصل برای مالکان این مدل از لودر فراهم می باشد. در واقع با مراجعه به شرکت های پخش لوازم و قطعات برقی و موتوری لودر، خواهند بود با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال، قطعات برقی مورد نظر خود را تهیه نمایند. همانطور که گفته شد، استفاده از لودر کوماتسو  wa470 در کارهای عمرانی و راهسازی بسیار ضرورت دارد و همواره با نام قدرتمندترین ماشین سنگین از آن یاد می شود و کاربرد گستردۀ آن را در پروژه های مختلف ساخت و ساز می توان مشاهده نمود. در صورت مشاهدۀ هر نوع ایراد در عملکرد قطعات برقی لودر، می توانید سفارش خرید لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470اورجینال را از طریق فروشگاه های اینترنتی ثبت نمائید و یا با مراجعه به شرکت های فروش لوازم برقی لودرهای کوماتسو، قطعات یدکی با کیفیتی را خریداری نمائید.

قیمت لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470

قیمت لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470اورجینال به دلیل بی ثبات بودن نرخ ارز، ثابت نمی باشد. در نتیجه از طریق اینترنت و یا تلفنی می توانید لیست قیمت لوازم برقی لودر کوماتسو را بدست آورید.

شرکت کوماتسو پارت سال های متوالی است که در زمینۀ تأمین انواع لوازم برقى لودر کوماتسو  wa470 و دیگر قطعات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()