لودر ماشینی است که از آن برای کار های ساختمانی و راه سازی استفاده می شود. در واقع در تمامی پروژه های عمرانی می توان از لودر استفاده کرد. لودر از لوازم یدکی لودر بسیار قدرتمندی تهیه شده است. لودر برای حفاری و کندن زمین و همینطور حمل مواد و مصالح استفاده می شود. لودر ها در انواع مختلفی وجود دارند. از لوازم یدکی لودر می توان به سیستم های هشدار دهنده، سیستم هیدرولیک، سیستم ترمز، چرخ ها، بیل، بازو، کابین راننده و شاسی و... اشاره کرد که هر کدام نقشی اساسی را برای لودر انجام می دهند. برای خرید انواع لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید. 

انواع لودر با توجه به لوازم یدکی لودر

لودر های چرخ زنجیری و لودر های چرخ لاستیکی و بکهو لودر از انواع لودر ها می باشد.

لودر چرخ زنجیری

لودر های چرخ زنجیری برای مواردی استفاده می شود که نیاز به قدرت بالایی است. داشتن لوازم یدکی لودر مقاوم و چرخ های زنجیری به این لودر این امکان را می دهد که کارهای سختی مانند کندن ریشه ی درختان و کندن سطوح سخت را بتواند انجام دهد. زنجیری بودن لاستیک های این لودر این امکان را می دهد که در سطوح ناهموار بتواند به راحتی حرکت کند. اگر می خواهید در مناطق خاکی و ناهموار از لودر استفاد کنید باید از این نوع از لودر بهره مند شوید. از این نوع لودر به دلیل داشتن چرخ های زنجیری بر روی آسفالت استفاده نمی شود زیرا می تواند به آن صدمه وارد کند.

لودر های چرخ لاستیکی

لودر های چرخ لاستیکی با استفاده از لوازم یدکی لودری که دارد می تواند برای محیط های هموارد مورد استفاده قرار می گیرند . این لودر ها دارای سرعت بالا برای کار های سبک تر می باشند. از لودر های چرخ لاستیکی می توان بر روی آسفالت استفاده کرد. از مزیت های اصلی این نوع لودر امکان جابجایی راحت آن است. لودر چرخ لاستیکی و لوازم یدکی لودر آن قیمت کمتری در مقابل لودر چرخ زنجیری دارد و به همین دلیل هزینه ی نهایی کار با آن کمتر می باشد.

بکهو لودر

از انواع جدید لودر که قابلیت بسیار بالایی دارد بکهو لودر ها هستند که این نوع لودر از لوازم یدکی لودر اضافه ای برخوردار هستند که این لوازم یدکی لودر ، وجود بیل در قسمت پشتی آن ها می باشد. وجود لودر به همراه بیل می تواند قابلیت بالاتری داشته باشد که در دیگر لودر ها یافت نشود. با استفاده از بیل می توان حفاری انجام داد و با لودر می توان مصالح را جابجا نمود بنابراین این وسیله می تواند چندین کار را انجام دهد و نوعی ماشین چند منظوره به حساب می آید. برای خرید از فروشگاه لوازم یدکی لودر از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید و فروش لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر را می توانید در انواع سایز ها و مدل ها با توجه به لودر خود تهیه نمایید. انواع برند های لودر نیز وجود دارد که دارای محبوبیت بالایی در میان افراد می باشد که عبارتند از کوماتسو، ولووف کاترپیلار، هپکو و... که این قطعات به دلیل کیفیت بالایی که دارند همواره مورد رضایت استفاده کنندگان از لودر قرار می گیرند. خرید محصولات برند های معروف گرچه دارای قیمت بالاتری هستند توصیه می شود.  برای خرید می توانید با مراجعه به یکی از شعب نمایندگی های مجاز قطعات ماشین های راهسازی ، خرید لوازم یدکی لودر را انجام دهید. شرکت های معتبر دارای ضمانت نامه برای محصولات خود هستند و همچنین  محصولاتشان را با قیمت پایین در بازار عرضه می کنند.

فروشگاه پارت یدک راهسازی از مراکز فروش انواع لوازم یدکی ماشین های سنگین و راهسازی می باشد که می توانید از طریق لینک به سایت این مرکز مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()