بیل مکانیکی از دسته ماشین آلات راهسازی می باشد که بسیار کاربردی بوده و در انواع ساخت و ساز ها می توان از آن استفاده کرد. بیل مکانیکی به دلیل استفاده از لوازم یدکی بیل مکانیکی بادوام و باکیفیت در آن، بسیار قدرتمند بوده و می تواند در شرایط سخت نیز کارایی داشته باشد. بیل مکانیکی از لحاظ لوازم یدکی بیل مکانیکی در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد.

بیل مکانیکی با جام معکوس: این بیل مکانیکی به نام بیل مکانیکی کج بیل نیز معروف است. از این نوع از بیل مکانیکی به دلیل داشتن لوازم بیل مکانیکی منحصر به فرد به خصوص جام آن ، برای حفاری ها استفاده می شود.

بیل مکانیکی با سیستم کابلی: بیل مکانیکی با سیستم کابلی دارای دو مدل هیدرولیکی و مکانیکی می باشد و اتاقک این نوع از بیل مکانیکی گردان بوده و دارای بیلی در قسمت جلویی ماشین می باشد. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

بیل مکانیکی کششی: نام دیگر این نوع بیل مکانیکی دراگلاین است. این نوع از بیل های مکانیکی به دلیل لوازم بیل مکانیکی بسیار قدرتمند آن می تواند در زمین های ناهموار مورد استفاده قرار بگیرد. سرعت این بیل بالا بوده و برای حفاری بسیار مناسب می باشد.

قابلیت های لوازم یدکی بیل مکانیکی

از بیل مانیکی برای حفاری ها و کندن زمین و گود برداری استفاده می شود. همچنین می توان از این ماشین برای حمل بار نیز استفاده کرد. بیل مکانیکی می تواند در زمین های ناهموار به خوبی کار کند . لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل باکت، کابین گردان، چرخ ها و بازوی مفصلی می باشد . این ماشین که برای ساخت و ساز ها و پروژه های عمرانی به کار می رود می تواند بسیار کارایی بالایی داشته باشد. از لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان به سایر قطعات کمکی مانند گراپ، چکش، مته، قیچی و... می توان اشاره کرد با استفاده از این قطعات می توان کار های مختلفی را انجام داد مثلا چکش از لوازم یدکی کاربردی بیل مکانیکی بوده و می تواند سطوح مختلف را خرد کند.

انواع بیل مکانیکی از نظر لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی چرخ زنجیری : بیل مکانیکی چرخ زنجیری نوعی از بیل مکانیکی ها است که بسیار قدرتمند بوده و برای حفاری های بزرگ به کار می رود. چرخ های زنجیری این نوع بیل مکانیکی به ماشین این امکان را می دهد که در مکان های ناهموار بتواند به خوبی حرکت کند. این نوع بیل مکانیکی دارای دنده های مختلف برای زمین های مختلف است که در زمان های مور نظر می توان آن را تعویض کرد. از این ماشین می توان در شیب های مختلف استفاده کرد. این نوع از بیل مکانیکی می تواند اجسام سنگین تر را جابجا نماید. برای خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق لینک اقدام نمایید. 

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی: این نوع از بیل مکانیکی همان طور که از نام آن ها مشخص است از چرخ های لاستیکی بهره می برد. لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی طوری طراحی شده که بتواند در زمین های هموار حرکت نماد بنابراین در سطوح ناهموار نمی توان از این بیل مکانیکی استفاده کرد. بیل مکانیکی چرخ لاستیکی دارای سرعت بیشتری نسبت به انواع دیگر بیل مکانیکی ها است. از این نوع بیل مکانیکی به دلیل سرعت بالای آن بیشتر از انواع دیگر استفاده می کنند. در انواع جدید از این نوع بیل مکانیکی سرعت بالایی را مشاهده می کنیم که تا 40کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

فروشگاه پارت یدک راهسازی یکی از فروشگاه های معتبر و معروف در بخش فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات راهسازی می باشد که قطعات باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب به دست مشتریان خود می رساند.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()