لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155 شامل قطعات متعددی می باشد. ماشین بلدوزر با هدف کارهای عمرانی و امور معادن ساخته شده اند. در واقع با استفاده از بلدوزر می توان سطح جاده را مسطح نمود و پستی و بلندی سطوح را در مدت زمان کوتاهی از بین برد. ماشین بلدوزر از دستۀ ماشین آلات سنگین ساختمانی است که مجهز به تیغه در بخش جلویی آن می باشد. در اصل طراحی مکانیکی بلدوزر به شکلی است که دارای دو بخش مهم تراکتور و همچنین تیغه می باشد که با استفاده از سیستم قاب به تراکتور متصل می شود. در نتیجه عملیات جابجایی خاک را با قدرت و توان بالا انجام می دهد. با توجه به عملکردی که ماشین بلدوزر دارد، می توان بیان کرد که قطعات موتوری بلدوزر باید قدرتمند باشد. در نتیجه با استفاده از قطعات و لوازم یدکی موتوری قدرتمند قادر به اجرای چنین کارهایی می باشند. برای خرید لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو D155  به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155

خرید و فروش لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155 توسط شرکت های معتبر پخش قطعات یدکی ماشین آلات صورت می گیرد. لازم به یادآوری است که هر کدام از قطعاتی که در ساخت ماشین آلات سنگین و دیگر ماشین آلات و دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و بروز اختلال در هر کدام از آنها ممکن است موجب توقف بلدوزر و یا کُند شدن عملکرد ماشین می شود. بوش موتور، یاتاقان ثابت و متحرکت ، واتر پمپ موتور، پمپ هیدرولیک، پمپ حرکت، پمپ انژکتور موتور، سوپاپ دود، آمپر روغن، بلوک سیلند، اویل پمپ، پمپ مادر، سوزن پمپ، شافت چرخ، کارتریج سوپر، میلنگ پمپ باد، کاسه نمود، شافت گیربکس و ... تعدادی از قطعات و لوازم موتوری بلدوزر می باشد که در این ماشین تعبیه شده اند. هر کدام از قطعات یدکی که در ساخت ماشین آلات سنگین راهسازی به کار برده می شوند، باید به نحوی طراحی شده باشند که توان و مقاومت لازم را در برابر فشارهای وارده داشته باشند. به عنوان مثال نوع تیغه بلدوزر با توجه به عملیات های مختلف راهسازی انتخاب می شود تا توانایی لازم را برای جابجایی حجم مشخصی خاک و مصالح ساختمانی داشته باشند.

هنگام خرید لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155 ، همواره در نظر داشته باشید که از کیفیت و اصل بودن قطعات یدکی خریداری شده اطمینان حاصل نمائید. بنابراین از مدت زمان عمر لوازم موتوری آسوده خاطر خواهید بود. همانطور که می دانید ماشین بلدوزر در دو دسته بندی بلدوزر چرخ لاستیکی و یا بلدوزر چرخ زنجیری ساخته می شوند و بلدوزر کوماتسو مدل D155 از نوع چرخ زنجیری می باشد. این مدل بلدوزر دارای قابلیت حمل تیغه های بزرگ، انجام پروژه های عملیاتی راهسازی و ساختمان در هر شرایط آب و هوایی و همچنین قابل استفاده بر روی تمام سطوح خاکی می باشد. خرید لوازم موتورى اورجینال بلدوزر کوماتسو  D155، به شما کمک می کند تا عملیات خاکبرداری، گودبرداری، تسطیح جاده، برداشتن لایه های سطحی خاک، پخش خاک در خاکریزها، ترمیم راه های خاکی و غیره را در مدت زمان مشخص و در عین حال با قدرت موتوری بالا انجام دارد. برای خرید قطعات بلدوزر d155 به سایت مراجعه کنید. 

قیمت لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155

قیمت لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155 به قطعات یدکی موتوری بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان نرخ مشخصی را بیان کرد. با توجه به تنوع قطعات یدکی ماشین بلدوزر، هنگام خرید آنها، بهتر است که قطعات را همراه خود داشته باشید. ضمن آنکه مدل و برند قطعۀ خریداری شده باید با قطعه شکسته شده باید یکسان باشد تا توان و کارایی لازم را داشته باشند.

شرکت کوماتسو پارت به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در عرصۀ تأمین انواع قطعات یدکی ماشین آلات سنگین چون لوازم موتورى بلدوزر کوماتسو  D155 اورجینال با قیمت ارزان می باشد.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1071
نمایش همه
علاقه مندی ها ()