لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470از قطعات کوچک و بزرگ متعددی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و باعث افزایش راندمان کاری ماشین لودر شده است. در واقع ماشین لودر نوعی تراکتور محسوب می شود که جزء دستۀ ماشین آلات راهسازی و معدن به حساب می آیند. ماشین لودر مجهز به مکانیزم موتور هیدرولیکی می باشد که بر روی بخش قطعات اصلی سوار شده اند. ماشین لودر با استفاده از بازوهایی که در بخش جلویی کابین راننده قرار دارد، قادر به جابجایی حجم مشخصی خاک و نخاله از نقطه ای به نقطۀ دیگر می باشد. خرید و فروش لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های لودر کوماتسو در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در صورت مشاهدۀ هر نوع ایراد در بخش موتوری لودر، می توانید نسبت به تعمیر و تعویض قطعات یدکی اقدام نمائید. برای خرید لوازم موتورى لودر کوماتسو wa470  به سایت مراجعه کنید. 

قطعات لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470

قطعات لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470شامل قطعات یدکی چون بوش، سوپاپ دود، پمپ های هیدرولیک، واتر پمپ، پمپ های دنده ای، بارل پیشتون، سوپاپ هوا، پیستون، یاتاقان متحرک، یاتاقان ثابت، سوزن، سر سیلندر، روتوری گروپ، پمپ فرمان، کاسه چرخ، پمپ حرکت، پمپ کارتریجی، پمپ انژکتور، رینگ و .... می باشند. هر کدام از این لوازم یدکی در بخش موتور لودر و دیگر قسمت های مرتبط به این قسمت قرار دارند که نقش بسزایی در سرعت و راندمان کاری لودر دارند.

هر دستگاه و ماشین آلاتی که ساخته می شوند، دارای یکسری ویژگی و مشخصات فنی می باشند که نشان دهندۀ قدرت موتور و توانایی هایی که دستگاه به آنها مجهز می باشند. به عنوان مثال لودر کوماتسو WA470 دارای قدرت موتور 260 اسب بخار به همراه 6 سیلندر با مدل موتور S6D125 می باشد که با استفاده از باکت هایی معادل با 4 متر مکعب، قادر به جابجایی وزنی معادل با 22740 کیلوگرم می باشد. همچنین به دلیل برخورداری از قدرتمند بودن موتور، دارای سرعت جابجایی 31.5 در کیلومتر می باشد.

این مدل لودر کوماتسو از نظر ابعاد در اندازه های طول 8845 میلی متر، عرض 2920 و ارتفاع کابین 3395 میلی متر می باشد. نیاز به یادآوری است که حداکثر ارتفاع تخلیه این نوع مدل لودر کوماتسو 3185 میلی متر در ارتفاع بارگیری 5895 میلی متر می باشد که قادر خواهد بود تا حجم بالایی از خاک را جا بجا نماید.

خرید لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470

خرید لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470، در صورتی نیاز می شود که قطعه ای از لوازم یدکی مرتبط با موتور لودر دچار مشکل شده باشند. در این صورت تعمیرکار با مشاهده و بررسی هر کدام از قطعات، مشخص می کند که کدام یک از آنها نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. شافت و دنده های داخل گیربکس، شیر کنترل گیربکس، کیت پمپ فرمان، کیت شیر کنترل، کولر هیدرولیک لودر، جک فرمان، شیر اوربیتال فرمان، جک خالی کن، جک بالابر، پمپ سرو لودر، سنسور موتور، سنسور پمپ انژکتور، بوبین برقی، پنل کولر، پوسته کولر و ... تعدادی از قطعات مرتبط با لوازم موتوری لودر کوماتسو مدل WA470 می باشد که برای خرید در دسترس مشتریان قرار گرفته می شوند. برای خرید قطعات لودر کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

قیمت لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470

قیمت لوازم موتورى لودر کوماتسو  wa470با توجه به نوع قطعه مشخص می گردد. البته در حال حاضر نوسانات بازار به نوعی در قیمت خرید قطعات لوازم موتوری تأثیر گذاشته است و موجب بی ثبات شدن قیمت آنها شده است. بنابراین با مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، می توانید نسبت به خرید هر کدام از لوازم موتوری لودر کوماتسو اصل اقدام نمائید.

شرکت کوماتسو پارت از جمله شرکت های بزرگ معتبر در زمینۀ فروش انواع لوازم یدکی و موتوری لودر کوماتسو در مدل های متعددی چون wa470 فعالیت می کند.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()