ناخن لودر از قطعات کاربردی بیل لودر محسوب می شود که دارای کاربرد مهمی می باشند. خرید ناخن های لودر هنگامی نیاز می باشد که هر کدام از ناخن های بیل لودر دچار فرسایش بیش از اندازه و یا شکسته شده باشند. در این صورت برای اینکه توان نفوذپذیری بیل را به درون خاک بهبود ببخشید، نیاز است که ناخن های لودر را تعویض نمائید و مجدداً ناخن های مقاوم و مستحکم دیگری را جایگزین نمائید. همانطور که می دانید هدف از ساخت لودر، نفوذ به داخل خاک و سطح زمین می باشد، به همین جهت این نوع ماشین سنگین راهسازی با بیل ناخن دار طراحی شده اند که امکان نفوذ پذیری به دل زمین را ارتقاء ببخشند. بنابراین باید توجه داشته باشید، هر چه میزان استحکام ناخن و کلنگ بیل بیشتر باشد و دارای سطوح تیز باشند، به طبع بهتر می تواند به درون خاک فرو رود.

خرید و فروش انواع ناخن لودر

خرید و فروش انواع ناخن لودر را می توان در بازار فروش قطعات ماشین آلات راهسازی می توان مشاهده نمود. همانطور که گفته شد، با گذشت زمان و استفاده متناوب و سایش زیاد ناخن با سطح زمین، برخی از ناخن های بیل لودر دچار فرسودگی می شوند و بدین وسیله نیاز می شوند که مورد تعویض قرار گرفته شوند تا میزان سرعت نفوذپذیری به داخل خاک کاهش پیدا نکند. در نتیجه نیاز است که پیش از اینکه ناخن های بیل لودر کامل شکسته شوند و موجب آمدن فشار بیش از اندازه به دیگر قطعات زیربندی لودر گردد، ناخن های جدید نصب گردند.

کاترپیلار، دوسان، هیوندای، کوماتسو، ولوو، هپکو و ... تعدادی از برندهای مشهور در سطح دنیا می باشند که توانسته اند، انواع ماشین آلات سنگین لودر را در اندازه های بزرگ و مینی طراحی کنند که در نتیجۀ آن نیز، انواع ناخن بیل لودر نیز طراحی شده اند. تا کارایی مفید سنگ شکنی را داشته باشند.

پخش ناخن بیل لودر در تهران

پخش ناخن بیل لودر در تهران را می توانید مشاهده نمائید که متناسب با تنوع برندهای ماشین آلات سنگین طراحی شده اند. با پیشرفت فناوری و دانش فنی و مهندسی، برخی از گروه های صنعتی داخلی توانسته اند، انواع قطعات یدکی و زیربندی ماشین آلات سنگین راهسازی را با استاندارد های قطعات اصل طراحی نمایند. بدین ترتیب توانسته اند مقابل تحریم های حاکم بر کشور بایستند و موجب رشد صنعت اقتصاد ملی گردند. در نتیجه روند رو به رشد فروش انواع ناخن لودر را با کیفیت عالی خواهیم داشت.

با توجه به نوع کارکرد ناخن و کلنگ های لودر، می توان بیان کرد که در ساخت آنها از آلیاژ فولاد هد فیلد استفاده می گردد که متشکل از 13 درصد منگنز و 1 درصد کربن می باشند. این نوع آلیاژ دارای استحکام و شکل پذیری بالایی می باشند که در نتیجۀ آن بهتر می توان به سطح زمین و خاک نفوذ نمود و کارهای حفاری با سرعت عمل بالا صورت می پذیرند.

ناخن TIGER، ناخن های TWIN TIGER، ناخن PENETRATOR،  ناخن SYL، ناخن اسکنه سنگ RC، ناخن های ROCK ABRASION (RE)، ناخن استاندارد بلند، ناخن های FLARE و ناخن HEAVY DUTY LONG از انواع ناخن باکت لودر و سایر ماشین آلات سنگین محسوب می شوند که متناسب با شکل طراحی آنها، دارای کارایی اختصاصی می باشند.

قیمت ناخن لودر

قیمت ناخن لودر به نوع ناخن، برند و کیفیت قطعات بستگی دارد. در دنیای امروز امکان خرید این قطعات با برند داخلی فراهم می باشد، که دارای کیفیت استاندارد می باشند. بنابراین امکان خرید ناخن لودر با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد.

گروه محصولات تکنو راهساز، چندین سال است که از ابتدای فعالیت خود، در حوزۀ تولید و فروش انواع ناخن ماشین آلات راهسازی از جمله لودر، بلدوزر و غیره مشغول به کار می باشند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 985
نمایش همه
علاقه مندی ها ()