ناخن گریدر، از جمله مهم ترین قسمت های ماشین آلات راهسازی گریدر می باشد. در واقع محل قرارگیری ناخن ها در لبۀ جلویی باکت گریدر می باشد که امکان صاف کردن سطوح خاکی را فراهم می سازد. خرید و فروش ناخن گریدر به عنوان یکی از قطعات کاربردی موجب می گردد تا بتوان فرآیند اجرای پروژه های عمرانی را بیش از پیش با سرعت عمل بالا انجام داد. گریدر دارای تیغۀ بزرگی می باشد که بر روی سطح زمین قرار گرفته می شود تا بدین وسیله بتوان سطح جاده را همواره نمود که علاوه بر عملیات راهسازی، برای امور برف روبی نیز به کار برده می شوند. لازم به ذکر است که اهمیت سالم بودن هر کدام از ناخن، تیغه و کلنگ های باکت گریدر، در سرعت و راندمان کاری گریدر بسیار مؤثر می باشد.

خرید انواع ناخن گریدر

خرید انواع ناخن گریدر برای مالکان ماشین آلات سنگین گریدر کوماتسو، کاترپیلار، زوم لاین، ولوو، هیوندای، هپکو، هیتاچی و غیره وجود دارد. تیز بودن ناخن و کلنگ های گریدر، در واقع کمک می کند تا باکت گریدر به سهولت سطوح زمین را  مسطح نماید و در کنار آن، بهینه سازی مصرف سوخت را در پی خواهد داشت. در این حین ممکن است که بخش جلویی باکت ها با سنگ های مستحکمی مواجه شوند که در نتیجۀ آن، موجب شکستگی و دفرمه شدن ناخن های باکت می گردد. بنابراین موجب کند شدن عملکرد گریدر می گردد. در نتیجه نیاز است که ناخن ها تعویض گردند.

جنس ناخن های گریدر، از آلیاژ ویژه ای می باشد که در برابر مقاومت بالا، دارای توان و استحکام کافی نیز می باشند. در ضمن طراحی ناخن دو زبانه برای باکت ها موجب می شود تا قدرت اهرمی آنها کاسته شود و در نتیجۀ آن از عمر بیشتری برخوردار خواهند بود. معمولاً متناسب با نوع سطوح خاک، نیاز است که مناسب ترین ناخن باکت گریدر انتخاب گردد. باید توجه داشته باشید که برای آغاز فعالیت های عمرانی راهسازی، نیاز است که در ابتدا، بهترین ماشین آلات سنگین انتخاب شوند تا کارایی لازم را داشته باشند.

به دلیل نوع عملکرد ویژه ای که گریدر مشمول آن می باشد، می توان بیان کرد که نقش باکت در اجرای تسطیح خاک حائز اهمیت می باشد. با توجه به این نکته که در ابتدای باکت ماشین آلات سنگین از ناخن استفاده می شود. در واقع این شیوۀ طراحی باکت به همراه کلنگ و ناخن های با کیفیت، موجب می شود که میزان و سرعت نفوذپذیری و اجرای عملیات صاف نمودن سطوح با کیفیت قابل قبولی صورت می پذیرد.

پخش و فروش ناخن گریدر در تهران

پخش و فروش انواع ناخن در تهران و شهرستان ها فراهم می باشد. با توجه به ازدیاد ماشین آلات سنگین راهسازی همچون گریدر، می توان ذکر نمود که طبیعتاً متناسب با آنها باید قطعات زیربندی و قطعات یدکی آنها نیز باید قابل تهیه باشند. با توجه به مسئله تحریم هایی که در کشور ایران حاک شده است، امکان واردات انواع ناخن گریدر به سختی و با افزایش قیمت صورت می گیرد ولی برخی از شرکت های صنعتی تولیدی، از ابتدای فعالیت مجموعه در زمینۀ ساخت و فروش ناخن های گریدر و دیگر ماشین آلات راهسازی فعالیت دارند. در نتیجه بدین وسیله امکان خرید انواع ناخن گریدر را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نمایند.

در نتیجه می توانید ناخن و کلنگ های باکت گریدر را با کیفیت عالی، با دوام و قیمت مناسب سفارش دهید. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید قطعات یدکی ماشین آلات سنگین، بهتر است به شرکت های معتبر و با سابقۀ فروش مراجعه نمائید.

گروه محصولات تکنو راهساز، به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و پخش ناخن های گریدر و سایر ماشین آلات راهسازی فعالیت دارد.

ارتباط با ما

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 994
نمایش همه
علاقه مندی ها ()