ناخن بلدوزر از مهم ترین قسمت های بلدوزر می باشد که نقش مهمی در بهینه سازی سوخت ماشین و همچنین کاهش میزان فشارهای وارده به سازه بیل می گردند. بدین ترتیب عمر باکت به سلامت هر کدام از ناخن های باکت بلدوزر دارد. خرید و فروش انواع ناخن بلدوزر را می توان در بازار فروش قطعات زیربندی و قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی، می توان مشاهده نمود. هر کدام از ناخن هایی که عرضه می شوند دارای شکل ظاهری منحصربه فرد می باشند که امکان نفوذپذیری به لایه های مختلفی از سطوح خاک را امکان پذیر می سازد. با توجه به ساختار بلدوزر که برای اهداف خاکبرداری به کار برده می شوند، نیاز به ذکر است که سالم بودن تمام ناخن های باکت از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند. در نتیجه با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در روند نفوذپذیری باکت به داخل زمین، نیاز است که کلیه ناخن ها مورد بررسی قرار گرفته شوند و سپس بلدوزر را به حرکت اندازید.

خرید انواع ناخن بلدوزر

خرید انواع ناخن بلدوزر را در اندازه و ویژگی های انحصاری می توانید مشاهده نمائید که متناسب با باکت های بلدوزر ساخته شده اند. ناخن های تایگر، ناخن تویین تایگر، ناخن های Penetraror، ناخن های Syl، ناخن اسکنه سنگ RC، ناخن RE، ناخن های استاندارد بلند، ناخن فلر و ناخن Heavy Duty Long از جمله انواع ناخن ماشین آلات راهسازی می باشند که دارای شکل ظاهری متفاوت از یکدیگر می باشند و برای سطوح سخت ، سطوح صاف، موارد سایش بالا و سطوح متوسط مورد استفاده قرار گرفته می شو.ند. در واقع با استفاده از ناخن های باکت است که می توان با سرعت عمل بالا، به سطوح سخت و نرم و متوسط زمین نفوذ نمود و همانطور که پیش از آن گفته شد، بازدهی بالایی را برای باکت های بلدوزر به همراه خواهد آورد. با رسیدگی مداوم به قطعات زیربندی بلدوزر، کلیه قطعات یدکی، ناخن و کلنگ های بلدوزر، می توان طول عمر با کت و همچنین ماشین آلات راهسازی را بهبود بخشید. به همین منظور نیاز است که همواره تمام قطعات ماشین آلات سنگین را بررسی نمود و پیش از آنکه صدمات جدی به آنها وارد شود، نسبت به تعویض و یا تعمیر آنها اقدامات لازم صورت گیرد. خرید و فروش انواع ناخن بلدوزر را می توان مشاهده نمائید که با هدف تأمین قطعات معیوب و شکسته شدۀ ماشین آلات سنگین بلدوزر صورت می گیرند.

خرید ناخن های بلدوزر با قیمت ارزان

خرید ناخن های بلدوزر با قیمت ارزان را می توانید از طریق شرکت و پخش کنندگان معتبر قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی تأمین نمائید. همانطور که آگاه می باشید، با حضور تحریم هایی که در جامعۀ ایران قرار گرفته است، امکان خرید ناخن های بلدوزر برند خارجی سخت شده است، ضمن آنکه دارای قیمت گران تر از حد معمول می باشند. لیکن در سال های اواخر، شرکت های تولیدکنندۀ معتبری، توانسته اند با استفاده از متریال مقاوم، بتوانند انواع قطعات یدکی، زیربندی و همچنین انواع ناخن بلدوزر و دیگر ماشین آلات سنگین را با قیمت ارزان و کیفیت مقاوم طراحی نمایند و به صنعت تولید ملی کمک کنند.

بنابراین با قیمت ارزان، امکان خرید انواع ناخن باکت مقاوم و مستحکم، با شکل ظاهری متفاوت فراهم می باشد. اگر دارای تجربۀ کافی در حوزۀ خرید ناخن مناسب ماشین آلات راهسازی نمی باشید، می توانید از تخصص افراد کارشناس استفاده نمائید و در نتیجۀ آن بتوانید مناسب ترین نوع ناخن را برای باکت بلدوزر انتخاب نمائید که باعث بهینه سازی مصرف سوخت ماشین گردد. ضمن آنکه از ورود فشار بیش از اندازه به سایر قطعات مرتبط جلوگیری نماید.

گروه محصولات تکنو راهساز، مفتخر است که از آغاز فعالیت مجموعه در زمینۀ تولید و پخش انواع ناخن بلدوزر و سایر قطعات زیربندی ماشین آلات سنگین راهسازی فعالیت می کنند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1028
نمایش همه
علاقه مندی ها ()