قطعات راهسازی شامل قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی می باشند که برای عملیات خاک برداری، حفاری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با رشد تولید ملی، امکان فروش انواع قطعات راهسازی در ایران نیز گسترش یافته است و برندهای معتبری را در این حوزه می توان مشاهده نمود. تنوع قطعات ماشین آلات سنگین بسیار زیاد می باشند و به همین منظور صنعت ساخت قطعات یدکی این نوع ماشین آلات صنعتی و معدنی توسعه یافته اند. گریدر، لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی، غلطک، دامپتراک و لیفتراک از انواع ماشین آلات راهسازی به حساب می آیند که متناسب با فعالیت های سنگین عملیات راهسازی و همچنین عملیات سنگین معادن ساخته شده اند، تا حجم وسیعی از خاک، سنگ و نخاله و غیره را جابجا سازند.

خرید و فروش انواع قطعات راهسازی

خرید و فروش انواع قطعات راهسازی را می توان در سطح بازار فروش قطعات یدکی ماشین آلات سنگین، در سطح کشور می توان مشاهده نمود. قطعات چرخی، قطعات موتوری، اورینگ، شاتون، پیستون، رینگ روغن، شمع، چرخ زنجیری، قفل زنجیر، انواع ناخن و کلنگ، انواع پیچ و مهره، رولیک و زنجیر، ضریه گیر، پین آلات ناخن، پین و بوش زنجیر و ... تعدادی از انواع قطعات ماشین الات راهسازی است که در اندازه و مدل های متنوع عرضه می شوند. هر کدام از قطعاتی که در تولید ماشین آلات به کار برده شده اند، نقش خاص خود را ایفا می کنند و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. به همین منظور بهتر است از سالم بودن هر کدام از آنها اطمینان حاصل نمائید چون موجب توقف کامل ماشین و یا به دیگر قطعات اصلی خودرو، صدمات جدی وارده می شوند.

پخش قطعات راهسازی در تهران

کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، ولوو، هیوندای و ... تعدادی از برندهای معروف ماشین الات سنگین می باشند که دارای تنوع ماشین آلات سنگین می باشند. پخش قطعات راهسازی در تهران نیز به دلیل ازدیاد استفاده از ماشین الات راهسازی، صورت می پذیرند. با توجه به اهمیت هر کدام از این نوع ماشین آلات، قطعات یدکی به کار رفته در این نوع ماشین آلات، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. چون قطعات ماشین آلات راهسازی دارای نقش اختصاصی می باشند و نیاز است که سالم باشند.

لودر، مینی لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی از جمله ماشین آلاتی هستند که برای امور خاک برداری به کار برده می شوند. ضمن آنکه از گریدر برای صاف کردن سطوح خاک استفاده می شوند. لیفتراک نیز به عنوان ماشین جابجا کنندۀ پالت های بسته بندی به کار گفته می شوند. با این تفاسیر هر کدام از این ماسین آلات دارای قطعات یدکی اختصاصی می باشند که در عملکرد ماشین های راهسازی حائز اهمیت می باشند. به همین منظور باید توجه داشته باشید که تمام قطعات موتوری، قطعات یدکی، قطعات فرعی و اصلی راهسازی سالم باشند تا اختلالی در روند کارکرد ماشین آلات سنگین بوجود نیاید.

قیمت خرید قطعات راهسازی

قیمت خرید قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی ، به فاکتورهای متعددی چون مدل و سایز قطعات و همچنین برند و مدل ماشین آلات بستگی دارند. با توجه به نوسانات بازار و تحریم ها، لازم به یادآوری است که قیمت قطعات نیز تحت الاشعاع قرار گرفته می شوند و در نتیجه نرخ ثابتی را برای انواع قطعات راهسازی نخواهیم داشت.

در حال حاضر شرکت های معتبری در حوزۀ ساخت و تولید انواع قطعات ماشین آلات راهسازی فعالیت می کنند و به نوعی ساخت قطعات یدکی چنین ماشین آلاتی را توانسته اند که بومی سازی نمایند و در نتیجه باعث کاهش قیمت خرید قطعات ماشین های سنگین راهسازی شوند.

گروه محصولات تکنو راهساز، نیز به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند.  

ارتباط با ما

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 967
نمایش همه
علاقه مندی ها ()