تیغه گریدر از جمله قطعات مهم ماشین آلات سنگین گریدر محسوب می شود چون نقش مهمی را در اجرای پروژه های عمرانی ایفا می کند. امکان فروش تیغه انواع گریدر در تهران و شهرستان ها محیا شده است و بدین وسیله به محض مشاهدۀ کوچکترین ایراد، می توان با قیت ارزان، مناسب ترین تیغه باکت را برای ماشین گریدر تهیّه نمود. کاربرد ماشین سنگین گریدر برای پخش مواد و مصالح خاکی بر روی سطح زمین می باشد، ضمن آنکه امکان جابجایی خاک را بر روی زمین فراهم می سازد که البته نسبت به ماشین بلدوزر اندک می باشد. در واقع به دلیل نوع طراحی خاص تیغه باکت گریدر، می توان ذکر نمود که امکان پخش و جابجا نمودن خاک را تا ارتفاعات زیاد ندارد.

خرید تیغه انواع گریدر

خرید انواع تیغه گریدر  برای مالکان گریدرهای هیوندای، هپکو، کاترپیلار آمریکا، کوماتسو ژاپن، هیتاچی و غیره با برند داخلی فراهم می باشد. همانطور که آگاه می باشید تحریم هایی که حاکم بر کشور ایران شده است، امکان وارد کردن قطعات اورجینال ماشین آلات سنگین نسبت به گذشته سخت تر شده است. همچنین در نتیجۀ آن قیمت واردات قطعات این نوع ماشین آلات گران تر شده است. بنابراین شرکت های تولیداتی صنعتی داخل کشور در صدد احداث خطوط ساخت انواع قطعات یدکی و زیربندی شده اند، ضمن آنکه توانسته اند تیغه های باکت انواع گریدر را نیز با قیمت ارزان تولید نمایند.

در نتیجۀ این اتفاق، بستر مناسبی برای خرید انواع قطعات یدکی ماشین آلات سنگین، با کیفیت مقاوم و قیمت مناسب تهیه فراهم شده است. کاربرد اصلی تیغه باکت گریدر، این است که خاک را برش می دهد و بدین وسیله موجب ایجاد شکل دهی به جاده های شنی و همچنین مسطح نمودن سطوح خاک می شود. بدین ترتیب می توان شیب هایی را برای سطوح خاک ایجاد نموده که با استفاده از ناخن و تیغه باکت گریدر می توان به این امکان دست یافت. با توجه به اشکال متفاوت تیغه باکت، می توان زوایایی را بر روی سطوح خاک ایجاد نمود که برای امور راهسازی به کار برده می شوند. همانظور که می دانید تنوع برند ماشین آلات گریدر در سطح کشور بسیار متعدد می باشد که در نتیجۀ آن موجب می شود که هنگام فرسایش و شکستگی تیغۀ گریدر، نیاز است که همان مدل تیغه خریداری گردد تا استحکام و توان لازم را داشته باشد.

فروش تیغه گریدر قیمت ارزان

فروش تیغه گریدر قیمت ارزان در تهران و سطح شهرستان ها نیز فراهم می باشد. علّت این اتفاق این است که شرکت های تولیدکنندۀ داخلی قطعات یدکی ماشین آلات سنگین، موجب شده است که بستر تولید ناخن و تیغه باکت گریدر برای برندهای مشهور ماشین آلات سنگین فراهم شده است. در نتیجه با قیمت ارزان و مناسب می توانید قطعات مورد نیاز ماشین آلات راهسازی را خریداری نمائید. همچنین لازم به ذکر است که دارای تضمین اصالت و کیفیت کالا نیز می باشند و متقاضیان می توانند با اعتبار و اطمینان کافی اقدام به خرید قطعۀ مورد نظر خود نمایند.

تیغه ماشین گریدر دارای اشکال متفاوتی می باشد، که شامل لبه های مستقیم و منحنی با ارتفاع و ضخامت های متفاوت می باشند. در نتیجه امکان برش سطح خاک را به مراتب راحت تر می نماید. با توجه به نحوۀ عملکرد این نوع ماشین سنگین که برای پروژه های عمرانی مسطح نمودن سطوح جاده به کار برده می شوند، احتمال آسیب دیدگی قطعات ناخن و تیغه گریدر بسیار می باشد. برای خرید تیغه ماشین آلات راهسازی از طریق لینک اقدام نمایید. 

گروه محصولات تکنو راهساز، با راه اندازی خط تولید انواع قطعات ماشین آلات سنگین، امکان ساخت تیغه انواع گریدر را نیز با قیمت ارزان و کیفیت عالی فراهم ساخته است. در نتیجه متناسب با برند گرید، می توانید مناسب ترین قطعات را سفارش دهید.

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()