قطعات زیربندی از مهمترین قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی است که هر کدام از آنها نقش مهمی را ایفا می کنند. در این مقاله قصد داریم که اشاره کوتاهی به انواع قطعات زیربندی و اهمیت آنها داشته باشیم. این نوع قطعات می توانند شامل مواردی چون ناخن، کلنگ، پین ناخن، محافظ ناخن، گوشه های بیل، آدابتور، تیغه ها، بوش و پین های دکل، زنجیرف زنجیرهای سفت کننده، قفل های زنجیر، پیچ و مهره کفشک، رولیک، لینک، بوش و پین، دنده اسپراکت، چهار شاخ گاردن و ... می باشند که دارای نقش مهمی می باشند. با توجه به مدل ماشین آلات سنگین، شکل و اندازۀ هر کدام از این قطعات ممکن است متمایز از یکدیگر باشند. در نتیجه هنگام خرید قطعات زیربندی، توجه داشته باشید که مشخصات روی بسته بندی با نوع و مدل قطعات مورد نظر شما مغایرت نداشته باشد. برای خرید قطعات زیربندی ماشین های سنگین به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع قطعات زیربندی با کیفیت

فروش انواع قطعات زیربندی با کیفیت توسط نمایندگی و شرکت های معتبر تولیدکننده و تأمین کنندۀ قطعات ماشین آلات راهسازی، می توانید مشاهده نمائید. متناسب با نوع قطعات آسیب دیده می توانید با قیمت ارزان و مناسب، از شرکت های معتبر فروش قطعات یدکی ماشین آلات سنگین خریداری نمائید که قابل پیگری و خدمات پس از فروش باشد.

با توجه به توان بالای ماشین آلات سنگین نسبت به اجرای پروژه های خاک برداری، حفاری و امور راهسازی و استخراج معادن، می توان ذکر نمود که در صورت وارد نمودن فشار بیش از اندازه به ماشین، ممکن است برخی از قطعات داخلی و یا خارجی این نوع ماشین آلات دچار فرسایش زود هنگام و یا شکستگی گردند، در نتیجه برای جلوگیری از آسیب های جدی، باید ملحقات زیربندی فرسوده و شکسته شده را با قیمت ارزان تعویض نمود. بنابراین از بروز آسیب های سنگین هزینه دار جلوگیری می کنید. از برندهای معروف ماشین آلات راهسازی می توان به کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندای، زوم لاین و غیره اشاره نمود که دارای تنوع ماشین آلات بزرگ و کوچک صنعتی و راهسازی می باشند که دارای انواع قطعات زیربندی مختلف می باشند که نقش های مختلفی را در راه اندازی ماشین آلات اجرا می کنند.

خرید قطعات زیربندی با کیفیت

خرید قطعات زیربندی با کیفیت، نیاز است که اطلاعات جامعی نسبت به انواع قطعات ماشین آلات سنگین داشته باشید و یا اینکه از تجربیات افراد متخصص استفاده نمائید تا بتوانید تفاوت قطعات اورجینال را با تقلبی تشخیص دهید. همچنین با مراجعه به شرکت و نمایندگی های فروش معتبر ملحقات ماشین آلات راهسازی، می توانید از خرید قطعات با کیفیت بالا و اصل اطمینان حاصل نمائید. همواره به یاد داشته باشید که هنگام خرید انواع قطعات زیربندی، آکبند بودن بسته بندی، مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات، هولوگرام و نشانه های استاندارد شرکت تولیدکننده بر روی بسته بندی وجود داشته باشد. البته ممکن است برخی از این قطعات دارای بسته بندی مشخصی نباشند، که در این صورت نیاز است که از کیفیت جنس قطعات اطمینان حاصل نمائید و اینکه در صورت مشاهدۀ هر نوع ایراد، امکان استفاده از خدمات مرجوعی و یا تعویض برای شما فراهم باشد. برای خرید چرخ جلو ماشین آلات راهسازی از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت قطعات زیربندی

قیمت قطعات زیربندی، متناسب با انواع قطعات به کار رفته درون ماشین آلات راهسازی مشخص می گردد. به طور مشخص نمی توان قیمت ثابتی را برای هر کدام از قطعات زیربندی ماشین آلات سنگین مشخص نمود چون به برند و مدل ماشین بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت قطعات زیربندی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، هپکو در مدل های متنوع ماشین آلاتی چون لودر، بیل مکانیکی، گریدر، بلدوزر، غلطک، اسپراکت و غیره با یکدیگر متفاوت می باشند.

گروه محصولات تکنو راهساز، با بهره گیری از مهندسان پویا و متخصص، امکان تولید و پخش انواع قطعات زیربندی ماشین آلات صنعتی و معدنی در تهران و شهرستان ها را با قیمت مناسب فراهم نموده است.

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()