ماشین آلات  زیادی وجود دارند که در بخش های حفاری، گود برداری و انتقال خاک و نخاله ساختمانی فعالیت میکنند که این ماشین آلات به دلیل فشار زیادی که  در هنگام فعالیت تحمل میکنند از فرسایش قطعه به مراتب زودرسی برخوردار هستند که این موضوع تعویض قطعه را در پی خواهد داشت که البته این تعویض قطعه هزینه بر نیز میباشد. یکی از این قطعات ناخن است که میتواند در حفر و خاک برداری نقش مهمی داشته و به دلیل تماس مستقیم با زمین و اجسام از میزان فرسایش بیشتری برخوردار میباشد. ناخن DM یکی از انواع ناخن های ماشین آلات سنگین میباشد که با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد مدت زمان فرسایش آن بسیار طولانی است و به راحتی خورده و کند نمیشود. ناخن DM جزو ناخن های وارداتی است که در ساخت آن از بهترین نوع فولاد استفاده شده است که میتواند فشار بالا را به خوبی تحمل کرده و در کارکرد های مدارم و برخورد با اجسام سنگین به خوبی مقاومت کند که این موضوع یک مزیت بسیار بزرگ برای آن محسوب میگردد.

خرید ناخن DM

ناخن های DM را میتوانید به دو روش مختلف خریداری نمایید که یک روش حضوری و روش دیگر غیر حضوری میباشد که در این بین روش های حضوری برای افرادی که به فروشگاه ها دسترسی دارند مناسب میباشد و روش های غیر حضوری نیز برای افرادی که به فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین دسترسی ندارند کاملا ایده آل محسوب میگردد. با خرید ناخن DM از این فروشگاه ها دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه وجود ندارد و از هر نقطه از کشور به راحتی میتوانید خرید خود را انجام داده و در محل تحویل بگیرید. برای اینکه بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن خرید ناخن DM را انجام دهید تنها کافیست با کارشناسان فروشگاه تکنوراهساز تمای حاصل کرده و خرید خود را انجام دهید. فروش ناخن DM در این فروشگاه در حالی انجام میشود که این فروشگاه قیمت هتی بسیار مناسب را در نظر گرفته که هزینه شما برای خرید را میکاهید.

ماشین آلات زیادی وجود دارند که برای حفر خاک و گودبرداری مورد استفاده قرار میگیرند که این ماشین آلات با توجه به کارکرد بالای خود  همواره با فرسایش قطعه مواجه هستند و قطعات آنها باید پس از مدتی تعویض شود. یکی از قطعات این ماشین آلات سنگین که بیشتر از هر قطعه دیگری در معرض فرسایش قرار  دارد ناخن میباشد که از تنها قطعاتی است که بطور مستقیم با خاک در ارتباط است و به همین دلیل فرسوده میشود. یکی از ناخن هایی که میتواند تا مدت ها دوام آورده و از میزان فرسایش کمی نیز برخوردار است ناخن DM است که از ناخن های وارداتی است و کیفیت بالایی را به خود اختصاص داده است. در ساخت ناخن DM از بهترین و با کیفیت ترین نوع فولاد استفاده شده است که این فولاد میتواند به خوبی در برابر خوردگی و فرسایش مقاومت کرده و جزو ناخن های بسیار ایده آل محسوب میگردد. البته ناخن DM در کشور ما با قیمت های متفاوتی عرضه میشود که این تنوع قیمتی باعث شده تا مشتری نتواند با قیمت مناسب این ناخن را خریداری کند. برای اینکه بتوانید با بهترین قیمت ناخن DM را تهیه  نمایید میتوانید استعلام قیمتی را تهیه کنید که این استعلام قیمت امکان انتخاب قطعه با بهترین قیمت را برای شما میسر خواهد کرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ناخن DM

عواملی وجود دارند که در قیمت ناخن DM تاثیر گذار هستند که یکی از این عوامل وارداتی بودن و ارزی است که برای خرید این قطعه صرف میشود. ناخن هایی که در داخل کشور تولید میشوند به دلیل عدم پرداخت هر گونه هزینه ای برای واردت از قیمت مناسبی برخوردار میباشند و نیازی نیست تا این قطعات را با قیمت بالایی خریداری کنید. یکی  دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت ناخن DM باید به عدم واردات آن در برخی بازه های زمانی اشاره نمود که محدودیت در واردات آن منجر به افزایش قیمت ها خواهد شد. برای خرید مستقیم ناخن ماشین آلات راهسازی به شرکت تکنو راهساز مراجعه نمایید.

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1062
نمایش همه
علاقه مندی ها ()