لیفتراک از دسته ماشین آلات سنگین است که در بخش حمل و نقل کالا و مصالح در پروژه های کوچک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لیفتراک دارای دکل و شاخک بوده که برای حمل کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. در انبار و کارگاه ها به دلیل محدودیت فضا استفاده از ماشین های بزرگ میسر نبوده و مشکلاتی در پی خواهد داشت بنابراین با استفاده از لیفتراک که در مقابل ماشین های باربری حجم کوچک تری دارد می توان به راحتی در این مکان فعالیت کرد و به جای حمل دستی کالا و مواد و مصالح با استفاده از لیفتراک به سادگی و در کمترین زمان این کار را انجام داد. لیفتراک قدرت و تعادل بسیار زیادی دارد و می تواند کالا های بسیاری را حمل نماید. از لوازم یدکی لیفتراک می توان به دکل و شاخک و سیستم ترمز و سیستم هیدرولیک و سیستم های هشداردهنده و چرخ ها و سایر قطات موتوری و داخلی اشاره نمود که هر یک از این لوازم یدکی لیفتراک از دوام بالایی برخوردارند. از لیفتراک ها در پروژه های ساختمانی نیز استفاده می کنند و از آن برای حمل انواع مصالح کمک می گیرند برای خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

انواع لیفتراک از لحاظ لوازم یدکی لیفتراک

 از انواع رایج لیفتراک ها ، لیفتراک دیزلی و برقی می باشد که هر یک برای بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. لیفتراک های دیزلی و برقی از نظر لوازم یدکی لیفتراک مقداری با هم متفاوتند زیرا لیفتراک دیزلی با استفاده از سوخت کار می کند اما لیفتراک برقی با استفاده از برق می تواند کارایی داشته باشد و مجهز به باتری می باشد. لیفتراک های دیزلی از لوازم مستحکم تری ساخته شده اند و برای کار های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند اما لیفتراک های برقی به دلیل کار با برق محدودیت در محیط هایی که برق وجود ندارد خواهد داشت و از نظر لوازم یدکی لیفتراک مقداری کوچک تر بوده و اما سرعت لیفتراک های برقی بسیار بالا می باشد.  از لوازم یدکی لیفتراک می توان به دکل و شاخک و سیستم ترمز و سیستم هیدرولیک و سیستم های هشداردهنده و چرخ ها و سایر قطات موتوری و داخلی اشاره نمود که هر یک از این لوازم یدکی لیفتراک از دوام بالایی برخوردارند. از لیفتراک ها در پروژه های ساختمانی نیز استفاده می کنند و از آن برای حمل انواع مصالح کمک می گیرند

در انبار داری ها نیز از لیفتراک ها به صورت گسترده استفاده می شود زیرا تعداد زیادی کالا در انبار برای جابجایی وجود دارد که لیفتراک می تواند چاره ی کار باشد .

لوازم یدکی لیفتراک

  • شاسی لیفتراک یکی از قطعات بسیار مهم در لیفتراک ها می باشد که لوازم یدکی های دیگر لیفتراک بر روی آن قرار می گیرند
  • وزنه ی تقسیم بار نیز از لوازم یدکی لیفتراک است و از جنس چدن بوده  و به قسمت پشتی لیفتراک متصل می باشد.
  • دکل در لیفتراک ها شامل ریلی است که بار ها را با بالا و پایین می برد که به وسیله ی دیگر لوازم یدکی لیفتراک مانند زنجیر و ریل این کار را انجام می دهد.
  • کرییج پایه ای است که شاخک ها را بر روی خود نگه می دارد
  • لوازم موتوری که مرتبط با حرکت لیفتراک می باشد
  • چرخ ها که بخش حرکتی را شامل می شوند.
  • و....

برای خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک مانند خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو می توانید به یکی از نمایندگی های معتبر فروش لوازم یدکی لیفتراک مراجعه نمایید. شرکت پارت یدک راهسازی از شرکت های معتبر و معروف در بخش فروش انوع قطعات ماشین آلات سنگین می باشد که توانسته با خدمات دهی عالی خود توجه و رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 940
نمایش همه
علاقه مندی ها ()