شما برای خرید لوازم يدكى بلدوزر كوماتسو باید به یکی از نمایندگی های این برند مراجعه کنید تا بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری نمایید. کوماتسو یکی از کارخانه های ژاپنی می باشد که بیشتر ماشین آلات سنگین برای ساختمان سازی و راهسازی را تولید می کند. هر نوع ماشینی که در این کارخانه تولید می شود به سراسر دنیا ارسال می گردد و مشتریان زیادی دارد. ماشین های سنگین هم مانند بسیاری از ماشین های دیگر بعد از مدتی استهلاک پیدا می کنند و برخی از قطعات آن را مجبور هستید تعویض نمایید. اگر شما به تعویض لوازم يدكى بلدوزر كوماتسو نیاز داشتید بهتر است با کیفیت ترین آنها را خریداری کنید تا بتوانید استفاده ای بهینه ای از آن داشته باشید. استانداردهای تولید لوازم یدکی بلدوزر بر اساس قوانین مشخص شده ای می باشد که کارخانه وضع کرده است و به همین دلیل شما با نصب آنها تا چندین سال می توانید از آنها استفاده کنید. 

روش های خرید لوازم يدكى بلدوزر كوماتسو :

شما اگر با قطعات نصب شده روی ماشین آشنایی داشته باشید می توانید به راحتی آنها را خریداری کنید. تمامی قطعات و لوازم یدکی در فروشگاه های مجاز استانداردهای تولیدی شرکت را دارد و وارداتی کشور ژاپن می باشد. فروشگاه های مجاز تمامی قطعات بلدوزر را به فروش می رسانند و شما می توانید در بین انواع آنها یکی که کیفیت بهتری دارد انتخاب کنید. برای خرید و فروش قطعات بلدوزر D155 به سایت شرکت کوماتسو پارت مراجعه نمایید.

اگر شما به خوبی با قطعات به کار رفته شده در بلدوزر آشنایی ندارید می توانید از کارشناسی که در این زمینه فعالیت می کنند و در فروشگاه حضور دارند مشورت های لازم را دریافت کنید. برخی از قطعات مانند قطعات موتوری پیچیدگی های بیشتری دارند و شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید و زمانی که در ماشین عملکرد آنها با مشکل مواجه شد آن را تعویض کنید. تعویض و نصب کردن قطعات هم در برخی از موارد بسیار تخصصی می باشد و شما باید به افرادی که تخصص نصب آنها را دارند مراجعه کنید.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 929
نمایش همه
علاقه مندی ها ()