شما زمانی که اقدام به خرید لوازم يدكى بیل مکانیکی كوماتسو می نمایید باید بدانید که قیمت هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. اگر در مورد قیمت آنها اطلاعات زیادی ندارید می توانید به سایت اصلی برند کوماتسو مراجعه کنید و قیمت آنها را مشاهده کنید. البه باید بدانید زمانی که نمایندگی ها آنها را وارد کشور می نمایند به دلیل هزینه پرداختی برای گمرک و ... امکان دارد هزینه بیشتری را دریافت نمایند. به طور کلی ماشین سنگین مانند بیل مکانیکی هزینه زیادی دارد و شما برای خرید آن باید مبلغ زیادی را پرداخت کنید. بنابراین لوازم يدكى بیل مکانیکی كوماتسو هم خیلی ارزان نمی باشد و شما باید برای خرید آنها مقداری هزینه نمایید. برخی از افراد برای اینکه هزینه کمتری را پرداخت کنند امکان دارد اجناس تقلبی را خریداری کنند ولی آنها باید بدانند که این اجناس تنها تا چند ماه روی ماشین کار می کند. برای فروش لوازم يدكى بیل مکانیکی كوماتسو  از طریق لینک اقدام نمایید.

هزینه خریداری لوازم يدكى بیل مکانیکی كوماتسو :

کارشناسانی که در نمایندگی های مجاز کوماتسو فعالیت می کنند می توانند شما را برای خرید هر یک از لوازم یدکی این ماشین سنگین راهنمایی کنند تا شما بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری کنید. برخی از قطعاتی که روی این ماشین به کار می رود با اینکه بسیار کوچک می باشد وظیفه مهمی بر عهده دارد و شما باید اقدام به خرید آنها نمایید، حتی اگر هزینه بالایی داشته باشند.برای خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی PC700 به سایت شرکت کوماتسو پارت مراجعه نمایید. 

برخی از قطعات ماشین سنگین کوماتسو مانند چرخ های آن امکان دارد بعد از سال ها دچار خرابی شود و شما باید آنها را تعویض نمایید. اگر می خواهید آنها را تعویض کنید باید با کیفیت ترین آنها را تهیه کنید، چرا که در این صورت خیالتان راحت است که تا چندین سال می توانید چرخ ها را روی ماشین مورد استفاده قرار دهید.

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()