لوازم یدکی لودر، قطعات مختلف ماشین سنگین لودر را شامل می شود که کارایی اختصاصی خود را در بر دارند. خرید و فروش لوازم یدکی لودر، در ایران نیز متقاضیان خاص خود را دارد و شرکت هایی که در فعالیت های راهسازی، استخراج معادن و غیره مشغول به کار می باشند، با انواع ماشین آلات سنگین لودر مشغول به کار می باشند. بنابراین نیاز دارند که متناسب با مشخصات فنی لودر خود، لوازم یدکی لودر اصل را متناسب با قطعات آسیب دیده خریداری نمایند.

خرید انواع لوازم یدکی لودر اصل

خرید انواع لوازم یدکی لودر اصل را می توانید از شرکت های معتبر فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین، با کیفیت اصل و قیمت ارزان خریداری نمائید. رانندگان ماشین آلات سنگین همچون لودر، باید به یاد داشته باشند که پیش از روشن نمودن لودر، بهتر است از سالم بودن تمام قطعات یدکی لودر مطمئن شوند و سپس برای کارهای خاک برداری از آنها استفاده نمائید، تا در صورت مشاهدۀ هر نوع آسیب دیدگی، مشکل را مرتفع سازند و لودر با قطعات یدکی معیوب فعالیت خود را ادامه ندهد و فشار بیش از اندازه به قطعات یدکی اصلی لودر وارد نشود.

با توجه به برندهای مشهور لودر در جهان، امکان خرید و فروش انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو، لوازم یدکی لودر هپکو اصل، قطعات یدکی لودر هیوندای و غیره برای مالکان ماشین لودر فراهم می باشد. در نتیجه مالکان لودر می توانند بر حسب برند و مدل لودر، اقدام به خرید قطعات یدکی لودر با کیفیت اصل و قیمت ارزان نمایند. برای خرید و فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار به سایت مراجعه نمایید. 

لازم به ذکر است که قیمت لوازم یدکی لودر متناسب با برند، مدل و نوع قطعات یدکی اصل لودر، دارای قیمت متفاوت می باشند.

پارت یدک راهسازی چندین سال است که به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش انواع لوازم یدکی لودر اصل در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()