لیفتراک ها در دسته بندی های مختلفی قرار دارند که از لحاظ قدرتی با هم متفاوت هستند. وظیفه ی لیفتراک حمل کالا ها می باشد. لیفتراک ها از نظر موتور به دسته های دیزل ، بنزین، گاز و بنزین تقسیم بندی می شود.

انواع لیفتراک با توجه به لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک های دیزلی یکی از انواع لیفتراک ها هستند که به دلیل دیزلی بودن بادی در هوای آزاد استفاده شود زیرا می تواند آلودگی ایجاد کند. لیفتراک های گازسوز نیز وجود دارند اما لیفتراک های دیزلی از لوازم یدکی لیفتراک بسیار مقاوم تر استفاده شده و استحکام بالایی دارند. لیفتراک های گازی نیز می توانند در مناطق شیب دار مورد استفاده قرارد گیرند. نوع دیگر از لیفتراک ها مدل الکتریکی آن است. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه نمایید.

این لیفتراک ها از لوازم یدکی لیفتراک کوچک تری تشکیل شده اند و حرکت سریع تری دارند. این مدل از لیفتراک ها از لوازم یدکی لیفتراک مخصوصی تشکیل شده اند که این قطعه باتری می باشد. باتری موجود در لیفتراک های برقی شارژ می شود. هزینه ای که برای شارژ کردن باتری لیفتراک های الکتریکی صرف می شود بسیار به صرفه تر از سوخت دیزل و گاز است بنابراین در مکان های کوچکتر از این نوع لیفتراک بیشتر استفاده می شود. برخی از لیفتراک ها مجهز به رول گیر نیز می باشند که این وسیله می تواند رول ها را بلند کرده و جابجا نماید. برای خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو  به سایت مراجعه نمایید. 

خرید لوازم یدکی لیفتراک

فروشندگان لوازم یدکی لیفتراک را در کیفیت های مختلفی به مشتریان خود عرضه می دارند که دارای قیمت های مختلفی می باشد. خرید لوازم یدکی لیفتراک باکیفیت نیاز به داشتن تخصص در این زمینه می باشد. شرکت پارت یدک راهسازی یکی از شرکت های فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشد. شما با خرید از این مجموعه می توانید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()