بیل مکانیکی در بخش های عمرانی توانسته کاربرد بسیاری به سازندگان داشته باشد. بیل مکانیکی ماشینی است که در بسیاری از ساخت و ساز ها مانند گود برداری، خاک برداری، حفر کانال، انتقال مصالح و خرد کردن قطعات سنگی و بتنی و.... قابل استفاده بوده و می تواند مفید واقع شود. این ماشین به دلیل داشتن لوازم یدکی بیل مکانیکی بسیار کاربردی توانسته یک ماشین چندمنظوره به حساب بیاید. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه نمایید.

انواع بیل مکانیکی بر اساس لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی از نظر نوع لوازم یدکی بیل مکانیکی به دو دسته ی بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی تقسیم می شود. بیل مکانیکی چرخ زنجیری در سطوح ناهموار به کار گرفته می شود و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در سطوح هموار مورد استفاده قرار می گیرد و سرعت بالایی نیز دارد.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باید حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته شود زیرا امروزه فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی تقلبی بسیار رواج پیدا کرده و در خرید باید بسیار توجه داشته باشیم که نمونه ی اصلی را دریافت کنیم. در فروشگاه های مخصوص فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی می توانید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی را در برند های مختلف و قیمت های متفاوت خریداری کنید. برای خرید و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی با توجه به برند و کیفیت لوازم یدکی بیل مکانیکی تعیین می گردد. برند های باکیفیت لوازم یدکی بیل مکانیکی قیمتی بالاتر از نمونه های معمولی یا ضعیف دارند و این به دلیل کیفیت بالای آن ها می باشد. شما با یکبار هزینه ی بیشتر برای قطعات اصل و باکیفیت می توانید از خرید های مکرر در امان باشید.

شرکت پارت یدک راهسازی با سال ها تلاش در بخش خدمات دهی بسیار خوب توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()