استفاده از انواع لیفتراک در صنایع تولیدی، انبارهای مواد غذایی و دارویی، فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش عمده محصولات به یک اصل ضرورری برای کاهش فعالیت های انسانی و افزایش سرعت و دقت در جابجایی شده است. بدیهی است با استفاده از این دستگاه نیاز به خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو و دیگر برند ها در بازار به وجود بیاید و تامین قطعات با کیفیت و اصلی این ماشین آلات به تنها دغدغه دارندگان آن ها تبدیل شود. از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده لیفتراک کوماتسو می توان به شاخک، موتور،سیستم هیدرولیک و دکل اشاره کرد، که در برخی مواقع می توان با استفاده از قطعاتی نظیر عدل گیر، رول گیر و بلاک گیر کوماتسو اشاره کرد، که به حمل و جابجایی اجسامی نظیر بلوک های بتنی، رول های بزرگ و غیره را با استفاده از آن ها جابجا نمایند. قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در مقایسه با کیفیت و دوام بالای آن ها بسیار مناسب است، و کیفیت بالای این محصولات سبب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات می شود. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو اورجینال به سایت مراجعه کنید.

از انواع لیفتراک های مورد استفاده در صنایع مختلف می توان به لیفتراک های دوگانه سوز، دیزلی و برقی اشاره کرد، که هر کدام از آن ها در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، برای مثال در صنایع غذا و دارو که بهداشت محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، از لیفتراک های برقی استفاده می شود که سوختی پاک دارند.  لیفتراک کوماتسو از پرفروش ترین محصولات کارخانه ژاپنی کوماتسو می باشد، که در سراسر دنیا مراکز نمایندگی آن تشکیل شده اند و با فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو اصل به مشتریان این برند معتبر خدمات می دهند.

نمایندگی هیدروسنتر از معتبرترین مراکز عرضه و پخش انواع قطعات ماشین آلات سنگین می باشد، که متقاضیان خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو با مراجعه به آن می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت کالا خریداری نمایند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()