لیفتراک از سری ماشین آلات صنعتی است، که در کارخانه ها، انبار ها، فروشگاه های بزرگ و غیره به منظور جابجایی مواد، حمل ساده تر بار و کمتر شدن فعالیت های انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم یدکی لیفتراک از دو بخش اصلی و الحاقی تشکیل شده است، که بخش اصلی آن شامل دکل، شاخک ها، موتور، زیربندی، قسمت هیدرولیک و غیره می شود و از الحاقیات آن می توان به رول گیر لیفتراک، بلوک گیر لیفتراک و عدل گیر لیفتراک اشاره کرد. لیفتراک یا افرازه یکی از کاربردی ترین ماشین آلات موجود در صنایع مختلف تولیدی، کارگاهی و انبارها می باشد، که با توجه به ساعات کاری متوالی لوازم یدکیب لیفتراک هم در معرض فرسودگی و خرابی قرار می گیرد. برای خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهتر است، به سراغ مراکز معتبر تامین و پخش قطعات لیفتراک مراجعه نمایید، تا از کیفیت لوازم یدکی لیفتراک خریداری شده اطمینان داشته باشید. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید.

لیفتراک ها را می توان برحسب نوع موتور در گروه های لیفتراک های دیزلی، لیفتراک های دوگانه سوز و لیفتراک های برقی قرار داد، و لوازم یدکی لیفتراک هم  در هر کدام از آن ها با هم متفاوت است . نوع لیفتراک ها را متناسب با محیط کاری  و فعالیت مورد نظر انتخاب می کنند، برای مثال در صنایع غذا و دارو از لیفتراک های برقی که بهداشت بالاتری دارند استفاده می شود. قیمت انواع لوازم یدکی لیفتراک مانند دیگر قطعات ماشینی بر اساس متریال مصرفی، برند سازنده، تکنولوژی و کیفیت ساخت تعیین می شود، که در قطعات نامرغوب و متفرقه برای فروش بیشتر و جذب متقاضیان معمولا شاخص قیمت از ارزش کمتری برخوردار است. برای خرید قطعات لیفتراک کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه آنلاین و معتبر هیدروسنتر با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در واردات و تامین قطعات ماشین آلات سنگین  از محبوب ترین مراکز فروش لوازم یدکی لیفتراک می باشد، که با مراجعه به آدرس وب سایت آن می توانید انواع لوازم یدکی لیفتراک را با ارزان ترین قیمت و گارانتی کیفیت قطعه خریداری نمایید. 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()