صنایع تولیدی لیفتراک سهند از بزرگ ترین تولیدکنندگان لیفتراک در خاورمیانه می باشد، که همراه با تولید این ماشین آلات کوچک باربری، لوازم یدکی لیفتراک سهند را نیز عرضه می کند و در اختیار مشتریان در بازار های داخلی و خارجی قرار می دهد. کاهش خطاهای انسانی، حمل و نقل مطمئن بار، سرعت بالای بارگیری و تخلیه آسان از مهمترین مزایای استفاده از لیفتراک ها در واحد های صنعتی، تولیدی، انبار ها، شبکه های باربری و غیره می باشد. هر قطعه تولیدی در حین کار در معرض فشار و ساییدگی قرار می گیرد و از عمر مفید آن کاسته می شود، از این رو  همیشه فکر تهیه قطعات اصلی و با کیفیت این ماشین آلات با دارندگان آن ها بوده است. به همین دلیل صنایع تولیدی سهند انحصار و نمایندگی فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند را به برخی شرکت های معتبر در این حوزه اعطاء کرده است، تا متقاضیان خرید قطعات لیفتراک سهند در بازار های خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک سهند  و  ماشین آلات سنگین  با سردر گمی مواجه نشوند.

  شرکت صنایع سهند هم در سه خط تولیدی جداگانه با تولید انواع لیفتراک های برقی، دوگانه سوز و دیزلی به خوبی نیاز های بازار را پاسخ می دهد. تنوع تولیدات و ظرفیت ماشین آلات در این کارخانه تولیدی بسیار بالاست، که به موازات آن لوازم یدکی لیفتراک سهند هم در مدل های مختلف تغییر می کند.  ظرفیت لیفتراک های سهند در بازه 2000 تا 20000 کیلوگرم قرار دارد، که باید تمامی اطلاعات این ماشین های باربری را در اختیار اپراتور های آن گذاشت، تا با مدیریت بهتر لیفتراک سهند مانع بروز خسارت های هنگفت مالی شوند. قیمت لوازم یدکی لیفتراک سهند نیز به دلیل اینکه از تولیدات داخلی می باشد، و در ساخت آن از متریال و نیروهای بومی استفاده شده است، بسیار ارزان تر از دیگر برندهای خارجی می باشد. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

نمایندگی معتبر هیدروسنتر از معتبرترین مراکز عرضه و پخش قطعات ماشین آلات صنعتی در برندهای داخلی و خارجی می باشد، که متقاضیان خرید انواع قطعات لیفتراک سهند اصل می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این مرکز سفارشات خود را ثبت نمایند و با گارانتی کیفیت و قیمت مناسب تحویل بگیرند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()