لودر ولوو از با کیفیت ترین لودر های موجود در بازار می باشد، که در اکثر پروژه های عمرانی و زیربنایی شهری و جاده ای مورد استفاده قرار می گیرد. انواع بهترین لوازم یدکی لودر ولوو هم با اینکه ساخت یک کمپانی معتبر و مهم می باشند، مانند هر وسیله ی مکانیکی دیگری عمر مفید خود را دارند، و پس از زمان تعیین شده باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن ها با دیگر قطعات اصلی و با کیفیت لودر ولوو اقدام نمود. قیمت انواع لوازم یدکی لودر ولوو مانند دیگر ماشین آلات صنعتی متناسب با کیفیت ساخت، مدل ماشین، ابعاد و سایز قطعه و نوع قطعه مصرفی تعیین می شود، برای مثال هزینه تعویض موتور با پمپ حرکت بسیار متفاوت می باشد. انواع لودر هادر دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تولید و عرضه می شوند، که نوع زیربندی این دو ماشین و لوازم یدکی لودر ولوو در این مدل ها با یکدیگر متفاوت است.

لودر ولوو لز انعطاف پذیرترین ماشین آلات عمرانی می باشد، که تنها با تغییر بعضی از قطعات آن می توان عملکرد بهتری به این ماشین بزرگ راهسازی بخشید برای مثال می توان به کندن جو، گودبرداری، خاک برداری، کندن ریشه درختان و جابجایی مواد و مصالح سنگین اشاره کرد. لوازم یدکی لودر ولوو  مانند هر ماشین الکترومکانیکی دیگری شامل قطعات زیربندی، برق ماشین ، جلو بندی، بدنه و غیره می شود، که از مهمترین اجزاء آن می توان به گیربکس، موتور، شاسی، فیلترآلات، اکسل، پمپ و غیره اشاره کرد. لوازم یدکی لودر ولوو در مدل های مختلف از نظر ابعاد، مشخصات فیزیکی و توان مصرفی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در هنگام خرید لوازم یدکی لودر ولوو مانند خرید لوازم یدکی لودر ایکس جی ام ای باید به این نکات توجه نمود.

نمایندگی رسمی هیدروسنتر از مجهزترین و معتبرترین مراکز عرضه و فروش لوازم یدکی لودر ولوو در مدل های مختلف می باشد، که با مراجعه به آدرس اینترنتی آن می توانید تمامی قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو را با ارزان ترین قیمت، گارانتی کیفیت و اصالت کالا خریداری نمایید.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()