لودر فوتون یکی از با کیفیت ترین لودرهای چینی ساخت کمپانی فوتون می باشد، که به علت کیفیت، دوام بالا و قیمت بسیار مناسب برای انجام کارهای عمرانی و راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی لوازم یدکی لودر فوتون و دیگر لودر های چینی در تعداد بالا وارد کشور می شود، تا بازار از لحاظ میزان عرضه و تقاضا با کمبود این اقلام مواجه نشود.  زیر بندی لودر، قسمت هیدرولیک، پمپ، فیلترآلات، اکسل، موتور و قطعات شاسی  به همراه دیگر قطعات ریز و درشت لوازم یدکی لودر فوتون را می توان به سادگی از مرکز فروش لوازم یدکی لودر فوتون تهیه کرد. با تغییر برخی اجزاء و لوازم یدکی لودر فوتون می توان لز این ماشین صنعتی و راه سازی به منظور حفاری، گودبرداری، کندن ریشه درختان، جابجایی مواد سنگین، برف روبی و غیره مورد استفاده نمود. قیمت انواع لوازم یدکی لودر فوتون بسته به نوع قطعه، مدل دستگاه و کیفیت ساخت متغییر است، برای مثال هزینه تعویض قسمت موتوری با هزینه تعویض فیلتر بسیار متفاوت است.

 این لودر ها در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری تولید می شوند که از مدل چرخ زنجیری برای کار در محیط های سنگلاخی و دارای شیب زیاد استفاده می شود، اما لودر های چرخ لاستیکی به دلیل قابلیت حمل مسافت هایی تا 200 متر، قدرت مدیریت و مانور بیشتر و  ارتفاع مناسب بارگیری و تخلیه بار محبوب تر هستند، و لوازم یدکی لودر فوتون در هرکدام از آن ها متفاوت است. برای خرید انواع لوازم یدکی لودر فوتون باید به نوع ماشین، ابعاد و اندازه قطعه و کیفیت ساخت آن دقت کرد، تا در هنگام نصب و استفاده از قطعات با مشکل مواجه نشد.

هیدرو سنتر از معتبرترین فروشگاه های آنلاین فروش لوازم یدکی لودر فوتون و دیگر ماشین آلات راهسازی و عمرانی می باشد، که با مراجعه به آدرس وب سایت آن می توان انواع قطعات و لوازم یدکی لودر فوتون را با ارزان ترین قیمت و گواهینامه معتبر خریداری کرد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 893
نمایش همه
علاقه مندی ها ()