در تعریف لودر باید بگوییم از جمله ماشین آلات سنگین می باشد، که در ظاهر شبیه به تراکتور طراحی شده، با این تفاوت که در قسمت جلویی آن یک جام قرار گرفته است، که از آن برای جابجایی خاک، حفاری، ایجاد خاکریز و غیره استفاده می شود. فشار و استحکاک بالایی که انواع لوازم یدکی لودر به دلیل استفاده های طولانی مدت و متوالی متحمل می شوند، به مرور زمینه ساز فرسودگی و خرابی قطعات آن می شود، بطوریکه دارندگان این دستگاه مدام در حال چک کردن ماشین آلات خود هستند تا جای ممکن مانع از فرسودگی سریع انواع لوازم یدکی لودر شوند و عمر مفید این قطعات را بالاتر ببرند.  برای خرید لوازم یدکی لودر باید نهایط احتیاط را به خرج داد، تا قطعات اصلی و معتبر را از بین هزاران قطعه بی کیفیت و متفرقه تشخیص داد و خریداری نمود، زیرا قطعات متفرقه و بی کیفیت به مرور ممکن است، سبب خرابی های بیشتری شوند، و هزینه های تعمیر و نگهداری انواع لودر را بالاتر ببرند.

 لودر بهکو، لودر های چرخ لاستیکی و لودرهای چرخ زنجیری از انواع لودر های موجود در بازار می باشند، که از هرکدام از آن ها به منظور خاصی استفاده می شود، و هر سه کارایی های برای اهداف خاصی طراحی شده اند. جام، سیستم هیدرولیک، کفشک، رولیک، موتور، کابین، گیربکس و پمپ حرکت نمونه هایی از انواع لوازم یدکی لودر می باشد، که از لحاظ ابعاد فیزیکی، کیفیت ساخت، برند سازنده و نوع دستگاه  باهم متفاوت هستند. قیمت لوازم یدکی لودر اصلی و با کیفیت در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های پخش لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین آلات سنگین مقرون به صرفه تر از فروشگاه های متفرقه موجود در بازار می باشد. برای خرید از نمایندگی فروش قطعات لودر چانگلین به سایت مراجعه کنید.

نمایندگی معتبر هیدروسنتر از اولین و معتبرترین واردکنندگان انواع لوازم یدکی لودر در تمامی برند های معتبر جهانی نظیر کاترپیلار، هپکو، هیوندای، ولو و غیره می باشد. که تمامی قطعات ریز و درشت این ماشین غول پیکر و کاربردی را با ارزان ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران می رساند. فروش انواع لوازم یدکی لودر در این مرکز با ضمانت اصالت و کیفیت کالا انجام می شود، که سبب شده به محبوب ترین نمایندگی در بین مخاطبین تبدیل شود.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()