گریدر یکی دیگر از ماشین آلات راهسازی و عمرانی است، که اغلب برای کندن جوی های V شکل و ذوزنقه ای به عمق یک متر، شیب سازی، هموار سازی جاده هه، برف روبی و جابجایی مواد سنگین کاربرد دارند. لوازم یدکی گریدر هم متناسب با کارکرد بسیار بالای این ماشین سنگین در پروژه های عمرانی به مرور مستهلک و فرسوده می شوند، و نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کنند، که در این صورت باید نسبت به خرید انواع لوازم یدکی گریدر اصل و با کیفیت اقدام کرد، تا در عملکرد ماشین اختلال و وقفه به وجود نیاید. از انواع لوازم یدکی گریدر می توان به تیغه، شاسی و بدنه، سیستم هیدرولیک، کلاج و ترمز، چرخ ها و غیره اشاره کرد، که بسته به برند و نوع گریدر از نظر کیفیت ساخت، ابعاد، وزن و قیمت تفاوت هایی با یکدیگر دارند. برای خرید لوازم یدکی گریدر به سایت مراجعه کنید.

گریدر ها را می توان در دو دسته مکانیکی و موتوری قرار داد، که بر حسب نوع موتور، نوع و اندازه تیغه، مفصلی بودن و قابلیت کمرشکنی بایکدیگر متفاوت هستند. امروزه گریدر های موتوری به دلیل تک کاربره بودن، و هدایت و مدیریت ساده تر جایگزین مدل های قدیمی و دستی شده اند، و توجه مخاطبان بسیاری را در صنایع مرتبط به خود معطوف کرده اند. از معتبر ترین کمپانی های عرضه کننده گریدر و انواع لوازم یدکی گریدر می توان به دوسان، هیتاچی، کوماتسو، هیوندا و کاترپیلار اشاره کرد، که در بالاترین رتبه های جهانی کیفیت و محبوبیت قرار گرفته اند، و قیمت لوازم یدکی گریدر هم در هر کدام از آن ها متفاوت است. برای خرید از نمایندگی لوازم یدکی گریدر کوماتسو از طریق لینک اقدام نمایید.

نمایندگی معتبر هیدروسنتر سالهاست که در تامین و واردات انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و عمرانی در برند های مطرح و معتبر جهانی فعالیت می کند، و با مراجعه به وب سایت آن می توان انواع لوازم یدکی گریدر را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد.  فروش انواع لوازم یدکی گریدر در این مرکز به همراه ضمانت نامه معتبر انجام می شود، که این امر سبب محبوبیت بیشتر و جلب اعتماد متقاضیان این محصولات شده است.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 838
نمایش همه
علاقه مندی ها ()