غلطک از سنگین ترین ماشین آلات راهسازی است، که در پروژ های عمرانی و شهرسازی به منظور تسطیح جاده ها و افزایش مقاومت و دانسیته خاک مورد استفاده قرار می گیرد. استحکاک و سایش انواع قطعات و لوازم یدکی غلطک در طول استفاده از آن بسیار بالاست، که سبب می شود، آسیب پذیری این قطعات به مرور افزایش پیدا کند، و  نیاز به تعویض و تعمیر آن ها احساس شود. از جمله موارد و کاربردهایی که استفاده از لودر به همراه دارد می توان به افزایش خواص فیزیکی و شیمیایی خاک و کاهش نفوذ پذیری و رطوبت خاک اشاره کرد، که با استفاده از نیروی مولد استایکی و ارتعاشی که به دلیل ضربه های متوالی به خاک و ورزیدن آن به وجود می آید، انجام می پذیرد. برای خرید انواع لوازم یدکی غلطک از کوچکترین اجزاء آن گرفته تا قسمت های اصلی و موتوری این ماشین سنگین عمرانی، کافیست به سراغ نمایندگی های معتبر و زیرمجموعه های آن ها مراجعه نمایید، تا با مناسب ترین قیمت انواع لوازم یدکی غلطک را با کیفیت بالا خریداری نمایید.

از انواع غلطک های موجود در بازار می توان به غلطک پاچه بزی، شبکه ای، ارتعاشی، غلطک فولادی صاف، پنتوماتیک و تراکم کننده های شبه بلدوزر اشاره کرد، که لوازم یدکی غلطک در هر کدام از آن ها متفاوت است. اما انواع غلطک را می توان بر اساس مشخصات فیزیکی آن ها هم مورد استفاده قرار داد، که در این بین می توان،  قدرت آن ها را  براساس وزن استاتیکی، قدرت ضربه ای که وارد می کنندو میزان ارتعاشی که به وجود می آورند بررسی و ارزیابی نمود. قیمت انواع لوازم یدکی غلطک در انواع و برند های مختلف بر اساس کیفیت، دوام و متریال مصرفی تعیین می شود، و معمولا مخاطبان این قطعات به دنبال خرید قطعات اصلی و با کیفیت می باشند. برای خرید قطعات ماشین آلات راهسازی به سایت مراجعه کنید.

نمایندگی هیدروسنتر از معتبرترین شعب فروش لوازم یدکی غلطک در برند های معتبر جهانی نظیر دایناپاک، هام، ساکایی، کوماتسو و هپکو  می باشد، که تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصالت کالا ارائه می کند.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1014
نمایش همه
علاقه مندی ها ()