بیل بکهو از سری ماشین آلات سبک راهسازی است، که مانند یک ماشین کوچک همه کاره در تمامی بخش ها عمرانی و انجام کارهای سبک و متوسط ساختمانی، کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار می گیرد.  استفاده های طولانی مدت و مکرر از این دستگاه سبب بالا رفتن استحکاک لوازم یدکی بیل بکهو شده است، به طوریکه  قطعات این وسیله هم مانند دیگر ماشین آلات عمرانی  به مرور فرسوده، شکسته و مستهلک می شوند و دیر یا زود باید نسبت به تعویض لوازم یدکی بیل بکهو  از مراکز معتبر اقدام نمود.  بیل بکهو همان طور که از نام آن پیداست یک بیل مکانیکی بسیار کوچک است، که با استفاده از سیستم فشار هیدرولیک کار می کند، و  علاوه بر پروژه های عمرانی ، راهسازی و باغداری در تمامی مواردی که فضای انجام کار محدود و کم باشد مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت انواع لوازم یدکی بیل بکهو  اصل با توجه به اینکه از سری قطعات وارداتی هستند و نوسانات بازار ارز در تغییر قیمت آن ها نقش اساسی دارد، نسبت به دیگر ماشین آلات مقرون به صرفه تر هستند.

لودر، پایه های تعادل، بیل بکهو، سیستم فشار هیدرولیک و موتور از اصلی ترین اجزاء تشکیل دهنده بیل بکهو می باشند که در شمار لوازم یدکی بیل بکهو و قطعات مصرفی آن قرار می گیرند، و به راحتی می توان آن ها را از نمایندگی های معتبر خریداری نمود. خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی به دلیل تنوع بالای کاربری این ماشین آلات که در سرعت بخشیدن به فعالیت های عمرانی و راهسازی دارد، از وضعیت بسیار مطلوبی در بازار برخوردار است.

فروشگاه قطعات ماشین های سنگین ایران هیدرولیک مرکزی ازمحبوب ترین شعب نمایندگی فروش انواع لوازم یدکی بیل بکهو و دیگر ماشین آلات سنگین راهسازی می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت موجود در بازار به دست متقاضیان در سراسر کشور می رساند. ارائه گواهینامه تضمین کیفیت و اصالت کالا از دیگر مزایای خرید از این نمایندگی معتبر می باشد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()