بلدوزر کوماتسو یکی دیگر از ماشین آلات صنعتی و راهسازی کمپانی کوماتسو و ساخت کشور ژاپن می باشد، که برحسب نوع سیستم هیدرولیک، ابعاد و کارکرد در  گروه های بلدوزر خزنده، بلدوزر چرخدار و مینی بلدوزر قرار می گیرد.  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به دلیل تحمل فشار بسیار بالایی که این ماشین غول پیکر در هنگام کار متحمل می شود، در معرض سایش و فرسودگی قرار می گیرند، و دیر یا زود باید نسبت به تعویض آن ها اقدام کرد. پمپ حرکت و گیربکس از مهمترین لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  هستند، که با تحمل فشار حداکثری ماشین، میزان خرابی در آن ها بالاتر است، اما دیگر اجزاء آن هم مانند قسمت موتوری، جام، سیستم هیدرولیک و غیره نیز  به مرور و با گذشت زمان آسیب پذیر هستند. قیمت انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو با کیفیت و اصل در فروشگاه های معتبر و مجاز بسیار مناسب تر از فروشگاه های غیر رسمی می باشد، و همین طور عمر مفید لوازم یدکی بلدوز کوماتسو در  نمونه های با میفیت و اورجینال بسیار بالاتر از مدل های متفرقه می باشد.

کندن ریشه درختان، هموارسازی جاده ها، جابجایی مصالح، دکاپاژ و ایجاد راه های موقتی در کوهستان ها و مناطق صعب العبور از  جمله کاربرد های بلدوزر کوماتسو می باشد. تنوع تولیدات این برند ژاپنی در زمینه تولید بلدوزر بسیار بالاست، و انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  در هر کدام از آن ها از نظر ابعاد، وزن و کیفیت بسیار متفاوت است. در ساخت این ماشین آلات غول پیکر معمولا از تراکتورها ایده برداری شده است، که در قسمت جلویی آن یک جام بزرگ قرار گرفته است و با استفاده از آن می توان انواع کارهای عمرانی و راهسازی را انجام داد. برای خرید انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو مانند خرید قطعات بلدوزر کاترپیلار می توان به راحتی به مراکز معتبر عرضه و پخش این محصولات مراجعه کرد.

فروشگاه معتبر هیدروسنتر از بزرگترین نمایندگی های فروش انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می باشد، که با مراجعه به آدرس اینترنتی آن می توانید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو را با ارزان ترین قیمت و گارانتی کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد، و درب منزل تحویل گرفت.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 921
نمایش همه
علاقه مندی ها ()