بابکت یا مینی لودر از سری ماشین آلات ساخت کمپانی معتبر دوسان در کروه جنوبی می باشد، که به علت فروش بالای محصولات خود در چندین کشور دنیا دفاتر و کارخانه های خود را دایر کرده است.  لوازم یدکی بابکت قابلیت جایگزینی با انواع تجهیزات از قبیل باکت، جارو، پیکور، چکش فرچه، چنگک و غیره را دارند و این امکان را می دهند، که  بتوان قابلیت های جدیدی را به ویژگی های این ماشین افزود و دامنه عملیاتی آن را بالاتر برد.  انواع قطعات و لوازم یدکی باکت در گذر زمان و بر اثر عواملی همچون استحکاک و سایش قطعات، اشتباه های اپراتور و برخور د با اجسام سخت و سنگین در معرض شکستگی و خرابی هستند، و باید در زمان مناسب نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود، تا وقفه ای در کار این مینی لودر پر کاربرد به وجود نیاید.  خرید انواع لوازم یدکی بابکت باکیفیت از مهمترین مشغله های دارندگان این ماشین آلات می باشد، زیرا با وجود انواع لوازم یدکی بابکت متفرقه و بی کیفیت انتخاب قطعات اورجینال و باکیفیت کار نسبتا مشکلی می باشد.

انواع بابکت را می توان در گروه های چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی قرار داد، که نوع قطعات زیربندی و لوازم یدکی بابکت در هرکدام از آن ها متفاوت است. این ماشین صنعتی کوچک از پر کاربردترین تجهیزات مورد استفاده در صنایع راهسازی، کشاورزی، ساختمان سازی، معدن و دامپروری می باشد. قیمت انواع لوازم یدکی بابکت بر اساس کیفیت ساخت و اصالت کالا تعیین می شود، و در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های رسمی فروش بسیار مناسب تر از دیگر مراکز می باشد. این ماشین آلات بیشتر به منظور کارهای سبک ساختمانی و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد، اما از نتظر تنوع طراحی و مدل بسیار متنوع می باشد.  

فروشگاه قطعات ماشین آلات سنگین ایران هیدرولیک مرکزی از جمله با سابقه ترین مراکز فروش انواع لوازم یدکی بابکت باکیفیت می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر عرضه می کند، تا در صورت هرگونه خرابی احتمالی، متقاضیان بتوانند قطعات خریداری شده خود را تعویض نمایند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()