لودر یا حمل کننده یکی از بزرگترین ماشین آلات راهسازی می باشد که بیشترین کاربرد را در صنعت معدن دارد. از مهمترین عامل های استهلاک قطعات لودر می توان به ساعات کار متوالی، تحمل بالای فشار، سایش بین قطعات بر اثر استحکاک و اشتباه اپراتور اشاره کرد. کندن ریشه درختان، کندن جوی، حفاری، هموارسازی جاده ها و انتقال مواد سنگین از جمله کاربرد های این ماشین غول پیکر می باشد. تامین قطعات لودر با کیفیت و اصل از مهمترین وظایف شرکت های بازرگانی وارد کننده قطعات ماشین آلات سنگین می باشد، تا متقاضیان خرید قطعات لودر در بازار با مشکل کمبود قطعه مواجه نشوند،  اما متاسفانه لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی لودر را می توان به وفور در بازار مشاهده کرد که قیمت پایین تری در مقایسه با قطعات اصلی دارند و به مراتب عمر مفید استفاده از آن ها کاهش می یابد، و به مرور سبب بالا رفتن هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات بزرگ می شود. برای خرید قطعات لودر  به سایت مراجعه کنید.

مفصل ها، سیستم برقی، هیدرولیک، فیلتر، گیربکس، شاسی و غیره از مهمترین قطعات لودر هستند، و به دلیل تحمل فشار و استحکاک بالا در زمره قطعات مصرفی آن ها قرار می گیرند، که پس از گذشت عمر مفید آن ها باید تعویض شوند.  تنوع تولید لودر ها در صنایع مختلف بسیار بالاست ولی می توان به طور کلی آن ها را در دسته های چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر قرار داد، که از لحاظ مشخصات فیزیکی و قیمت قطعات لودر در هر کدام از آن ها متفاوت است. لودر ها را می توان در شمار ماشین های چند منظوره قرار داد، که تنها با تغییر در جام جلویی آن ها با ابزار هایی از قبیل قیچی فلز بر، مته و سنگ شکن و غیره می توان کاربرد های این ماشین آلات را تغییر داد. برای خرید لوازم یدکی لودر ولوو به سایت مراجعه فرمایید.

نمایندگی هیدروستر از معتبرترین مراکز فروش قطعات لودر در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر تعویض به دست متقاضیان می رساند، تا در صورت خرابی بتوان آن ها را تعویض نمود، که این ویژگی مرکز هیدروسنتر را به یکی از محبوب ترین شعب نمایندگی قطعات لودر تبدیل کرده است.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()